נדב צנציפר: "כל ניסיון לייצר קשר בין ההלצה לבסול הוא מופרך ושקרי"

עיתונאי Ynet וערוץ הספורט הגיב להאשמות על כך שקרא לבעלי בני ריינה "בכיר של חיזבאללה": "מדובר בהלצה שהגיעה ישר עם הידיעה על חיסול הבכיר, לא היה ברור שבסול צפוי להיות המרואיין שיעלה לשידור" • בנוסף, תקף את מנהלת הליגות: "בחרה לשלוח מכתב עם האשמות דיבתיות כנגדי"

נדב צנציפר. צילום: קובי אליהו

הסערה סביב דבריו של עיתונאי Ynet וערוץ הספורט, נדב צנציפר, לפיה כינה לכאורה את יו"ר בני ריינה "בכיר של חיזבאללה", ממשיכה להלהיט את הרשתות החברתיות. גם יו"ר מנהלת הליגות, ארז כלפון, שלח מכתב זועם להנהלת ערוץ הספורט בעקבות דבריו של צנציפר וגם תקף אותו אישית במכתבו. 

לאחר המהומה, צנציפר הגיב בחשבון ה-X שלו: "במהלך שידור של תוכנית הרדיו חמש באוויר היום, הופיעה על מסך הטלוויזיה שמולנו ידיעה לפיה "בכיר בחיזבאללה חוסל". היה זה רגע לפני שיצאנו למספר חסויות, כשלפניהן אמר המגיש: "חברים, אנחנו עם חסויות וחוזרים", אני זרקתי בהלצה לאור חיסולו של אותו בכיר: "חוזרים עם בכיר של חיזבאללה".

"לרגע אחד אני או אלי אוחנה שהיה שותפי לפאנל, לא ידענו מי המרואיין שיעלה אחרי מספר דקות של יציאה להודעות, כשרק כשחזרנו מהן, הציג המגיש זהבי את המרואיין הבא: בעלי בני ריינה, סעיד בסול, זה הרגע הראשון שהבנו כי הוא האייטם הבא שלנו. אני מכיר את בסול שנים ארוכות, יש בינינו יחסי עבודה תקינים ומפרגנים, שבאו לידי ביטוי גם בראיון שקיימנו איתו משך דקות רבות על הצלחת קבוצתו, ולפיכך כל ניסיון לייצר הקשר בין ההלצה אל בסול היא מופרכת, שקרית, ניסיון קישור נלוז שמצוי אולי במוחם של אותם אנשים, שמנסים לייצר מציאות מדומה שלא קיימת, לא חלק מערכיי.

בעלי ריינה, סעיד בסול, צילום: אלן שיבר

"ליין-אפ בחמש באוויר משתנה מספר פעמים במהלך תוכנית, ישנם אירועים והקשרים שמשנים את לוח הזמנים, כך שלא היה ברור מצידי כי בסול אמור להיות על הקו גם אחרי החסויות. רגע לפני סיום התוכנית, סיפר לי המגיש רז זהבי כי עלה ציוץ בודד בטוויטר לפיו ניסה לקשר האמירה לבסול, כמובן שאין שום קשר בין האירועים, לכן מיד בחרתי להבהיר את דבריי עוד בשידור, השתלשלות האירוע. מיד אחרי השידור, שוחחתי אישית עם בסול, הבהרתי לו בדיוק את מה שקרה, התנצלתי בפניו באם נפגע.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

"בדרך פלא, מנהלת הליגות בחרה לשלוח מכתב עם האשמות דיבתיות כנגדי, שיטופל בהמשך. אנצל במה זו על מנת להתנצל שוב בפני בסול, ואומר שוב, לא היה שום הקשר בין האמירה לבינו. ובכל זאת, באם נפגע, מתנצל בפניו שוב".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר