הכישרון שהתרסק יחד עם הפועל תל אביב מנסה להחיות את הקריירה

בקיץ 2023 חשב עומר סניור שיתרגם את ההצלחה עם נבחרת הנוער לקדנציה מוצלחת באדום בליגת העל • אך כמו כל חבריו הוא קרס וגילה יכולת רעה • עכשיו הוא מגיע להפועל חדרה כדי להתחיל חזרה את הדרך למעלה

עומר סניור. רוצה לחזור לבמות הגדולות. צילום: הפועל חדרה

שנה מלאת תהפוכות עברה על עומר סניור. בקיץ שעבר הוא הרשים בהישג הגדול של נבחרת הנוער במונדיאליטו וקיווה לתרגם את המומנטום החיובי גם להצלחה במדי הפועל תל אביב, אך כמו רבים אחרים במועדון, הוא נקלע לעונה מאכזבת שהסתיימה בירידת הקבוצה לליגה הלאומית. 

הקיץ, סניור (21) עמד בפני דילמה האם להישאר בהפועל ת"א בליגה השנייה או לעבור למועדון קטן יותר כמו הפועל חדרה, ובחר באופציה השנייה.

המעבר לחדרה הוא עוד תחנה משמעותית בקריירה המתפתחת של הקשר הצעיר. סניור, שגדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, עבר בגיל נערים לאדום שם הפך לכישרון מבטיח. את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת ערך ב-14 בדצמבר 2020, במשחק נגד מכבי חיפה.

לפני כשבוע וחצי הוא חתם לשלוש שנים בהפועל חדרה לאחר שהשתחרר מהפועל ת"א ללא תמורה, אך עם אחוזים ממכירה עתידית. "אנחנו רוצים להתחזק בשחקנים צעירים ומוכשרים", אמרו בחדרה. אנחנו שמחים שעומר הצטרף אלינו, והוא בהחלט חיזוק משמעותי. כעת, חובת ההוכחה היא עליו".

עומר סניור מימין. יפרח מחדש בהפועל חדרה?, צילום: קובי אליהו

בקריירה של סניור נרשמו אכזבות לצד הצלחות. בקיץ 2022, רגע לפני אליפות אירופה לנוער, המאמן אופיר חיים החליט להותיר אותו מחוץ לסגל. סניור המאוכזב נאלץ לצפות בנבחרת, שהגיעה להישג היסטורי, מרחוק. 

בקיץ 2023 סניור קיבל הזדמנות נוספת, כאשר נבחר להיות חלק מהנבחרת עד גיל 20 בטורניר המונדיאל בארגנטינה. הוא תפס את ההזדמנות בשתי ידיים, וכבש שני שערים מכריעים: שער הניצחון מול יפן בתוספת הזמן, והוולה הנהדר במשחק על מדליית הארד מול דרום קוריאה. למרות החמצה בחצי הגמר נגד אורוגוואי, סניור בלט בתור ה"סופר-מחליף" של חיים.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

בהפועל חדרה מקווים שסניור יוכיח את עצמו כמו אלעד מדמון שנמכר בעונה שעברה למכבי תל אביב ב-1.7 מיליון יורו. אנשי הקבוצה מאמינים שאם יינתן לו האמון, הוא יהפוך לאקס פקטור.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר