הפועל תל אביב אמנם ניצחה, אבל מתרכזת בכל מה שרע בקבוצה

האדומים הפכו בשיניים את המשחק מול הפועל נוף הגליל והתלהבו מהכוכב החדש סתיו טוריאל • כששמחת שלוש הנקודות נגמרה, הם הודו שהצרות מאפילות על נקודות האור

שחקני הפועל תל אביב.עדיין מחפשים את הדרך. צילום: מאור אלקסלסי

אחרי חמישה מחזורים בהפועל תל אביב סופרים בקושי רב 8 נקודות. אמנם הם ברצף של ארבעה משחקים ללא הפסד, אבל היכולת לא משכנעת והאופי שמפגינים השחקנים בולט בחוסר יציבות משוועת, שגם הניצחון אתמול (חמישי) בחוץ על הפועל נוף הגליל (3:4) לא יכול לטשטש.

"ראינו שחור בעיניים", הודו בסיום המשחק בהפועל תל אביב והתייחסו לרגע בו היריבה עלתה ליתרון 2:3. אמנם לאחר מכן הגיעו המהפך והשבחים לסתיו טוריאל, שמסתמן כשחקן המרכזי של הקבוצה העונה (4 שערי ליגה ב-5 הופעות), אבל האדומים לא באמת שמחים או מרוצים.

"לחץ לא נורמלי", היתה ההגדרה המדוייקת של השחקנים, בידיעה שכולם ציפו מהם לדרוס את הליגה הלאומית בדרך חזרה לליגת העל, אבל בינתיים הם מגמגמים, בעיקר בהגנה. זאת לא רק הפציעה של אור ישראלוב שגורמת למאמן מסאי דגו לאלתר שיטת משחק, זו גם ובעיקר הנרפות החוזרת של החוליה האחורית ושל משחק ההגנה הקבוצתי.

מסאי דגו. לאלתר שיטת משחק, צילום: אלן שיבר

 

הפועל תל אביב ספגה עד כה 9 שערים ולא הצליחה לשמור על רשת נקייה באף אחד מחמשת משחקי הליגה. היא איבדה יתרון בארבעה משחקים, כולל אתמול, ואיבדה שני ניצחונות בגלל שערים מאוחרים שספגה. המהפך אתמול שכלל שער ניצחון של גוראן אנטוניץ' בדקה ה-88 לא מנחם את האדומים. 53% הצלחה הם הרבה מתחת לסטנדרט שקבעו לעצמם.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר