משחק העונה בלאומית? הפועל תל אביב גברה על נוף הגליל לאחר דרמה ענקית

החבורה של מסאי דגו שוב סיפקה משחק הגנה זוועתי, אבל הצליחה להתאושש ולרשום את הניצחון השני שלה העונה בליגה הלאומית בתום משחק הפכפך • האורחת כבר הייתה פעמיים בפיגור, אבל יצאה עם 3 נק' בזכות שער דרמטי בדקה ה-87 של אנטוניץ, שקבע 3:4 ענק

אנטוניץ' חוגג את שער הניצחון, הערב בנוף הגליל. צילום: מאור אלקסלסי

בפעם האחרונה שהפועל תל אביב ירדה לליגה הלאומית, מי שפתח איתה את העונה כמאמן היה מוטי איוניר, שכבר לאחר מספר מחזורים פוטר ובמקומו הגיע קובי רפואה, שהחזיר את מועדון הפאר לבמה המרכזית.

הערב (חמישי) אותו איוניר אירח את הפועל כמאמן נוף הגליל ורצה לסבך את מצבו של מסאי דגו, המאמן הנוכחי של האדומים, שאחרי ארבעה משחקים נכנסו ללחץ גדול. דגו והפועל שלו ניצחו רק פעם אחת בארבעת מחזורי הפתיחה, לא שמרו אפילו פעם אחת על שער נקי וגם היום כמעט וירדו בלי מלוא הנקודות, למרות שהציגו משחק הגנה רע.

בדקה ה-13 האורחת עלתה ליתרון כאשר סתיו טוריאל חתך מימין למרכז, בעט לפינה הרחוקה והכדור נעצר ברשת. 5 דקות לאחר מכן דהן העביר רוחב, ריאן נותר לבד מול לבקוביץ' ואיזן עבור נוף הגליל. רגע לפני ההפסקה המהפך של איווניר הושלם. הפועל תל אביב לחצה גבוה, דהן במתפרצת זיהה את לבקוביץ' יוצא מהשער ובבעיטה חדה קבע 1:2 לנוף הגליל.

בדקה ה-68 רוי קורין המחליף בעט בעוצמה פצצה מחוץ לרחבה וקבע ה-2:2. ארבע דקות לאחר מכן שוב נוף הגליל עלתה ליתרון לאחר שריאן בעט חזק, הכדור שלו הורחק מהקו, התגלגל אליו בחזרה והוא בעט לרשת את ה-2:3.

כאן אוהדי הפועל שליוו את הקבוצה לצפון חשבו שהם שוב יעשו את הדרך הביתה מאוכזבים, אבל אז בליץ נהדר סידר להם את החגיגות. בדקה ה-77 הגנת נוף הגליל לא חזרה בזמן, טוריאל לבדו רץ לרחבה וגלגל לפינה הרחוקה עם רגלו הימנית והשלים צמד ובדקה ה-86 הגיע שער הניצחון של הפועל כאשר אנטוניץ', בלם הרכש הסרבי נגח פנימה וקבע 3:4 גדול.

אל המשחק הערב הגיע נבו יעקובי, בנו של אוהד הקבוצה חזי יעקובי, שנפטר ביום שני האחרון לאחר שהתמוטט במהלך משחק הבית מול הפועל רעננה. 

שחקני הפועל מאושרים בסיום, צילום: מאור אלקסלסי
אוהדי הפועל ת"א, הערב, צילום: מאור אלקסלסי
אוהדי הפועל עושים כבוד לאוהד הקבוצה שנפטר השבוע, צילום: מאור אלקסלסי
דגו, הערב בנוף הגליל, צילום: מאור אלקסלסי
שחקני הפועל תל אביב חוגגים, צילום: מאור אלקסלסי
טוריאל. המצטיין של הפועל עד כה העונה, צילום: מאור אלקסלסי
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר