האקזיט שכיסה על כל ההוצאות: חלון ההעברות של מכבי תל אביב במספרים

הצהובים הוציאו והכניסו פחות כסף ממכבי חיפה, וסיימו את קיץ 2024 די מאוזנים • המכירה של כוכב האליפות אפשרה להם לעבות את הסגל בשלל עמדות • כל המצטרפים, העוזבים והמספרים בפנים

מכבי תל אביב מציגה את המדים החדשים

מכבי תל אביב ומכבי חיפה פתחו פערים מקצועיים וכלכליים משאר ליגת העל וחלון ההעברות של קיץ 2024 המחיש זאת במיוחד. בעוד הירוקים הכניסו כ-11 מיליון יורו והוציאו 7 מיליון, המספרים אצל הצהובים היו נמוכים ומדודים יותר. כעת, עם סיום החלון, הגיע הזמן להסתכל על המספרים.

הרכש היקר ביותר של הצהובים בקיץ היה ווסלי פטאצ'י הברזילאי, עליו שולמו לסנטוס 1.5 מיליון יורו. בנוסף על כך הבלם נמניה סטואיץ' נרכש מהכוכב האדום בלגרד תמורת 1.3 מיליון יורו. על הישאם לאיוס שילמה מכבי להפועל תל אביב 900 אלף יורו, טייריס אסנטה נרכש ב-700 אלף יורו וכך גם אניס פורת עיאש, שחתם ביום האחרון לחלון והושאל בחזרה לבני סכנין. אופק מליקה, שוער המשנה החדש, עלה 700 אלף שקלים.

ווסלי פטאצ'י. הרכש היקר ביותר של מכבי תל אביב, צילום: אלן שיבר

מלבד השמות שצוינו, אל הסגל של ז'רקו לאזטיץ' הצטרפו הקיץ ארבעה שחקנים נוספים. אלעד מדמון שנרכש בינואר מהפועל חדרה ב-1.6 מיליון יורו הצטרף אחרי שסיים את העונה שעברה בקבוצתו הקודמת כמושאל. שגיב יחזקאל ואיסוף סיסוקו הצטרפו בחינם, בעוד סתיו למקין הגיע בהשאלה.

אם נוציא מהמשוואה את הסכום שהושקע במדמון, מכבי תל אביב הוציאה הקיץ קצת יותר מ-5 מיליון יורו ברכישת שחקנים. את ההשקעה הזו היא החזירה באקזיט אחד, כאשר מכרה לכוכב האדום בלגרד את מילסון תמורת 5 מיליון יורו.

כוכב האליפות הוא אחד מתוך רבים שעזבו את הצהובים הקיץ, אך עבור האחרים לא התקבלה תמורה. בין העוזבים המשמעותיים ניתן למנות את דרק לוקאסן, אנריק סאבוריט, דן ביטון, אייל גולסה, יונתן כהן, מתן בלטקסה, דניאל טננבאום, אורלנדו מוסקרה ומתן חוזז.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
מילסון. כיסה עבור הצהובים את כל ההוצאות, צילום: אלן שיבר
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר