דן ביטון עבר להפועל באר שבע, מכבי תל אביב עם רכש מפתיע

הצהובים שהתעקשו להשאיר את הקשר החליטו להיענות לבקשתו לעזוב אחרי הדעיכה במעמדו, והוא הגיע לבירת הנגב • במהלך בזק האלופה רכשה את אניס פורת עיאש תמורת 700 אלף יורו מבני סכנין, אליה יושאל עד לסיום העונה עם אופציה להבאתו בינואר

דן ביטון. צילום: הפועל באר שבע

מכבי תל אביב ברכש מפתיע עם סיום חלון ההעברות. האלופה סיכמה עם בני סכנין על רכישתו של שחקן הכנף הצעיר אניס פורת עייש תמורת כ-700 אלף יורו. עיאש יישאר כמושאל בסכנין, אך למכבי ת"א תהיה את האפשרות להעביר אותו לשורותיה בחודש ינואר. הקשר נוצר ביממה האחרונה והמשא ומתן היה מהיר וקולע, כאשר הבקשה של סכנין היתה להשאיר את השחקן אצלה כדי לא להיתקע מצד אחד ומצד שני לאפשר את המכירה.

המנכ"ל בן מנספורד הסכים לכך והבוקר (רביעי), עם הסיכום, ניתנה הוראה של היו"ר מוחמד אבו יונס להוציא את עיאש מהאימון כדי שיוכל לנסוע לחתום על החוזה שלו בקרית שלום ולהספיק את כל ההליכים הטכניים עד תום סגירת חלון ההעברות בשעה 19:00. מבחינת מכבי תל אביב מדובר בהשקעה לטווח ארוך של השחקן בן ה-19, שפרץ בסכנין בעונה שעברה ועדיין לא הפך לשחקן הרכב קבוע בקבוצה של סלובודאן דראפיץ'.

אניס פורת עייש, צילום: מאור אלקסלסי

במקביל, בשעה האחרונה לחלון ההעברות, מכבי תל אביב והפועל באר שבע סיכמו על העברתו של דן ביטון. הצהובים התעקשו שלא לשחררו, אלא שאחרי שהשחקן לחץ לעזוב משום שלא נכלל בתוכניות, הקבוצה נענתה לבקשתו.

הפועל באר שבע הציעה לביטון חוזה לשלוש שנים והוא העדיף את האפשרות הזו על פני הצעה לחוזה חדש שקיבל ממכבי תל אביב למרות הדעיכה במעמדו.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
דן ביטון עם אלונה ברקת ודוד דהאן, צילום: הפועל באר שבע
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר