אחרי הקללות מצד אוהדי הפועל תל אביב, יזן נסאר מגיב להאשמות

הבלם ספג גידופים לאור מעקב אחרי עמוד פרו פלשתיני ברשתות, וסיפק הסבר: "מעקב לא מעיד על הסכמה עם התכנים בו" • על הבכורה באדום אמר: "ערב לא פשוט מבחינתי, לא אסתיר זאת. מקווה ומאמין שישפטו אותי לפי הכדורגל, אני לא פוליטיקאי"

יזן נאסר. הפועל תל אביב מנסה להרגיע. צילום: דני מרון

הופעת הבכורה של יזן נאסר בהפועל תל אביב לא הייתה פשוטה. חלקים מהקהל האדום באצטדיון בלומפילד שרקו בוז וגידפו את הבלם החדש, זאת לאחר שהתגלה כי הוא במעקב אחרי עמודים פרו פלשתיניים ברשתות.

הפועל תל אביב עצמה גיבתה את נסאר ש"הביע את תמיכתו הפומבית במאמץ לשחרור החטופים והיה הראשון להתנדב כשהתבקש לתרום לחיילים". כעת הגיע התור של נסאר להגיב לאירועים ולהתייחס לטענות בעצמו.

"לפני הכל אני רוצה לשלוח תנחומים למשפחת יעקובי על פטירתו של חזי (האוהד שלקה בילבו ביציע נפטר). קיוויתי מאוד והתפללתי שיצליח לצאת מזה, אבל לצערי קיבלנו את הבשורה הקשה שהוא איננו".

"זה היה ערב לא פשוט מבחינתי, לא אנסה להסתיר את זה. אני מקווה שכולם מבינים שמעקב אחרי עמוד כזה או אחר ברשת החברתית, לא מעיד על דעותיו או מחשבותיו של אדם, או שהוא מסכים עם התכנים בו".

"אני מקווה ומאמין שישפטו אותי לפי הפעולות שלי ומה שעשיתי ועוד אעשה בהמשך, כיוון שזו החובה שלי כאזרח המדינה – וכמובן מקצועית, כי בסופו של דבר אני שחקן כדורגל, לא פוליטיקאי ולא תומך בארגונים כאלה ואחרים. אני גאה להיות כאן וגאה ללבוש את החולצה של הפועל תל אביב. מקווה שנצא לדרך חדשה ביחד ונעמוד במשימה החשובה שלנו. אני מודה לאוהדים על הודעות התמיכה הרבות שאני מקבל מאתמול, זה מחמם את הלב וחשוב לי מאוד. מקווה להחזיר לכם על המגרש".

בקבוצה עצמה מקווים שהודעת המודעון ודבריו של נסאר ירגיעו את הרוחות, שכן שחקנים הודו ש"האווירה מפריעה לקבוצה".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
יזן נאסר, צילום: דני מרון
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר