הפועל תל אביב מגנה על יזן נסאר: "הקללות כלפיו מפריעות לקבוצה"

הבלם החדש ספג שריקות בוז ונאצות על רקע תמיכה לכאורה בעמודים פרו פלשתיניים ברשתות החברתיות • המועדון מסביר: "אין כאן מקום לתומכי טרור, יזן פעל למען מפונים והתנדב לתרום לחיילים"

משימה לאומית פרק 4

בלם הפועל תל אביב, יזן נסאר, ספג אמש (שני) שריקות בוז ונאצות מצד חלק מאוהדי הקבוצה ב-1:1 מול הפועל רעננה, זאת על רקע תמיכה לכאורה בעמודים פרו פלשתיניים ברשתות החברתיות. נסאר אף זכה לגידופים ברמה הפרטית, מה שאילץ את המועדון להוציא הודעה חריגה בעניינו. "מועדון הכדורגל הפועל תל אביב הינו מועדון המתגאה בערכים של שוויון ואחווה". עוד הוסיפו: "חשוב להבהיר כי בהפועל אין ולא יהיה מקום לעולם לתומכי טרור, או למי שמשתף פעולה או תומך באלה הקוראים להשמדת ישראל. לא יקום ולא יהיה".

על הטענות כלפיו נכתב: "יזן נסאר הוא שחקן הפועל, גאה ללבוש את החולצה האדומה והיה נרגש מאוד להגיע למועדון. מפרוץ המלחמה, הוא לקח חלק בפעילויות רבות למען התושבים המפונים מבתיהם, הביע את תמיכתו הפומבית במאמץ לשחרור החטופים והיה הראשון להתנדב כשהתבקש לתרום לחיילים. יזן הבהיר לנו בשיחות שקיימנו עמו בימים האחרונים שמדובר בחובתו המוסרית כישראלי וכי כל פעולה שעשה - נעשתה מדם ליבו".

לסיכום נמסר מהפועל: "המועדון תומך וימשיך להביע את תמיכתו ביזן ובשחקני הקבוצה והצוות. אנו קוראים מכאן לאוהדינו הנפלאים להמשיך ולתמוך בקבוצה, עונה מאתגרת לפנינו ואנו צריכים להתאחד כולם סביב המטרה, העפלה לליגת העל בתום העונה". במועדון מקווים כי ההודעה תשנה את הלך הרוח בקרב חלק מהקהל, שכן אמש שחקנים בקבוצה הודו כי "האווירה הפריעה לקבוצה, כי גם כך הלחץ גדול".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
יזן נאסר. הפועל תל אביב מנסה להרגיע, צילום: דני מרון
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר