דרמה כפולה בבלומפילד: אוהד עבר החייאה ביציע, הפועל תל אביב ספגה שוויון בתוספת הזמן

במשך דקות ארוכות, צוותים רפואיים ביצעו החייאה בגבר בשנות ה-50 לחייו שהתמוטט באצטדיון, סבל מפגיעת ראש ומצבו אנוש • לאחר מכן פונה לבית חולים לקבלת המשך טיפול רפואי • אחרי חידוש המשחק, אושר אבו כבש שער 18 דקות לתוך תוספת הזמן וקבע 1:1

האמבולנס על הדשא. צילום: דני מרון

המשחק בין הפועל תל אביב להפועל רעננה במחזור הרביעי של הליגה הלאומית היה אמור להיות חגיגה עבור האוהדים האדומים. אחרי הניצחון במחזור הקודם על עירוני רמת השרון, השחקנים של מסאי דגו שטפו את הדשא בבלומפילד ולמרות מחסור גדול ברגל מסיימת, הצליחו לעלות ל-0:1 משער של מילאן מקאריץ' בדקה ה-63.

במקום לחגוג את הניצחון הביתי הראשון בליגה הלאומית ואולי יצירת מומנטום, השמחה התחלפה בדאגה ובהלה. באיזור הדקה ה-80 של המשחק, השופט אביב אמדורסקי הורה על עצירתו בעקבות אירוע רפואי של גבר בשנות ה-50 לחייו היושב בשער 7, שנזקק להחייאה ומצבו אנוש. צוותים טיפלו בו במשך דקות ארוכות וגם האמבולנס עלה על הדשא ופינה אותו לבית החולים וולפסון.

באפריל 2024, במהלך ההפסד 5:1 בבלומפילד לבית"ר ירושלים, התמוטט משה טואשי ז"ל ביציע ואיבד את ההכרה. למרות שגם אצלו בוצעו פעולות החייאה רבות והוא פונה לבית החולים, לאחר יומיים נקבע מותו. 

האמבולנס בבלומפילד, צילום: דני מרון
האמבולנס בבלומפילד, צילום: דני מרון
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

אחרי חידוש המשחק, המחסור ברגל מסיימת השפיע. הפועל ת"א לא הצליחה למצוא את הרשת והלכה אחורה, אושר אבו ניצל זאת כדי לכבוש בוולה 18 דקות לתוך תוספת הזמן את ה-1:1. אם נוסיף לכך את הבוז הצורם שהאוהדים שרקו ליזן נסאר, שחקן הרכש החדש, נקבל עוד ערב עגום באדום בבלומפילד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר