מורוזוב (משמאל) רגע לפני ההרחקה. צילום: אלן שיבר

גרגורי מורוזוב התרגש, ברק יצחקי מרוצה: בבית"ר ירושלים מעודדים אחרי הניצחון על מכבי נתניה

שחקן ההגנה הודה לחבריו לקבוצה על ה-0:2 והבטיח אחרי הכרטיס האדום שספג: "אתן את כל כולי על המגרש כמו שאתם נתתם עבורי היום" • המאמן שיבח את השחקנים: "הראיתם אופי, תבואו עם אותה גישה למשחק הבא" • בית"ר תנסה להתחזק בקשר או חלוץ עד סגירת חלון ההעברות

[object Object]

מגן בית"ר ירושלים, גרגורי מורוזוב, אסף את חבריו בחדר ההלבשה אמש (ראשון) לאחר הניצחון על מכבי נתניה (0:2) והודה להם. בית"ר ניצחה למרות הכרטיס האדום המוקדם שספג המגן, מה שגרם לו לומר לשחקנים: "אני מבטיח לכם שאתן את כל כולי על המגרש כמו שאתם נתתם עבורי היום. תודה על מה שעשיתם עבורי".

אחרי מורוזוב דיבר גם המאמן ברק יצחקי שאמר: "הראיתם אופי וזה מבחינתי אחד הדברים החשובים ביותר בקבוצה. הפנים למשחק הבא, תבואו עם אותה הגישה".

מורוזוב פתח את העונה בצורה רעה, עם שני שערים עצמיים במחזור הפתיחה והרחקה אמש מול מכבי נתניה, למרות זאת, בשלב זה אין כוונה לצרף מגן שמאלי נוסף עד סגירת החלון ביום רביעי. ייתכן שיעשה ניסיון לחזק את הקבוצה בעמדות הקישור או ההתקפה. ליאון מזרחי צפוי לאייש את עמדת המגן השמאלי במשחק הקרוב מול מכבי חיפה בסמי עופר.

מעבר לכך, שחקני בית"ר הלינו על מצב הדשא באצטדיון טדי ואמרו: "אי אפשר להניע כדור, הוא קופץ וקשה לדייק. לקחו דשא מכוסח והניחו אותו על הבורות כדי שזה ייראה טוב, אבל היה מאוד קשה לפתח את המשחק שלנו". בבית"ר מקווים כי עבודות השיקום של המשטח יביאו לכך שבמשחק הבית הבא הדשא יהיה במצב טוב יותר. 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו