על דשא פגום ובעשרה שחקנים, בית"ר ירושלים הציגה ניצחון של אופי

משטח הדשא בטדי לא היה כזה שראוי לשחק עליו כדורגל ופגע בשחקנים היצירתיים בשתי הקבוצות, אבל דווקא הירושלמים שסבלו מנחיתות מספרית יצאו מנצחים עם 0:2 על מכבי נתניה, שהבטיחה הרבה הקיץ ועוד לא קיימה כלום

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. צילום: אלן שיבר

שחקני בית"ר ירושלים ומכבי נתניה עלו על המשטח בטדי והבינו מהר מאוד שכדורגל איכותי אי אפשר לשחק עליו. משטח זו הגדרה עדינה - כר דשא קשה לקרוא לזה ולא משנה מי אשם בכך. אולי היה עדיף לבית"ר לארח משחק נוסף בבלומפילד לפני החזרה הביתה.

דור מיכה, עדי יונה וירדן שועה אוהבים להניע כדור ולשחק כדורגל שמח, אבל על משטח כזה עצוב אי אפשר לחייך ולא משנה כמה כישרון יש לך בקבוצה. זה לא ששחקני נתניה הצליחו לעשות משהו חריג במצב הנוכחי בטדי, אם כי מרקו בלבול צריך לשאול את עצמו מדוע זה קורה לקבוצה שלו משחק שלישי ברציפות, בלי קשר לאיכות הדשא.

מירון ג'ורג' פחות מסתמך על טכניקה. הוא ידע להיות במקום הנכון כאשר עומר ניראון הדף בעיטה של דור מיכה כדי להבקיע מקרוב את ה-0:1 של בית"ר. בדיוק במקום בו הקהל היה משוכנע שהמשחק ייפתח, הגיע כרטיס אדום לגרגורי מורוזוב (34) ושינה את פני הדברים. עבירה שטותית על מאור לוי והתגרות באוראל גרינפלד עלו למורוזוב בשני צהובים מהירים. תוך שלושה מחזורים, למגן של בית"ר יש שני שערים עצמיים והרחקה. למזלו, גם הפעם הקבוצה שלו ניצחה.

אוראל גרינפלד מוציא את הכרטיס האדום לגרגורי מורוזוב, צילום: אלן שיבר

בישול גאוני של ירדן שועה לטימותי מוזי בתוספת הזמן עשה 0:2 לבית"ר למרות חיסרון מספרי, רגע לפני שהקבוצה של ברק יצחקי מגיעה לסמי עופר למפגש מסקרן נגד מכבי חיפה.

ירדן שועה, צילום: אלן שיבר
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים, צילום: אלן שיבר

מכבי נתניה הבטיחה הרבה בקיץ ועד כה לא קיימה כלום, בדיוק כמו מספר הנקודות שלה. נתניה ספגה שמונה שערים בשלושה משחקים ולא יכלה גם מול עשרה שחקנים של בית"ר, שמצידה זה ניצחון של הרבה אופי, כי כמו שהיה ברור מלכתחילה, על המשטח בטדי אי אפשר היה לפתח משחק כדורגל יוצא דופן.

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים, צילום: אלן שיבר
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים, צילום: אלן שיבר
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
שחקני מכבי נתניה מאוכזבים, צילום: אלן שיבר
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר