הכל הולך קשה למכבי חיפה, גם הכבשה השחורה לא פינתה לה את הדרך

הירוקים כבר חשבו שניצחו כשעלו ל-1:2 בדקה ה-93, אלא שאחרי בדיקת VAR ממושכת, גיא חדידה מבני ריינה השלים צמד עם פנדל בדקה ה-104 וקבע 2:2 דרמטי • ברק בכר כבר לא עם מאזן מושלם

שחקני מכבי חיפה ובני ריינה מתעמתים. צילום: דני מרון

בני ריינה סומנה ככבשה השחורה של מכבי חיפה מהיום הראשון שעלתה לליגת העל. מאמן הירוקים, ברק בכר, עדיין לא ניצח אותה, אפילו לא בעונה הגדולה שלו עם הקבוצה בליגת האלופות, בסיומה הניפו צלחת שלישית.

בדקה ה-93 אולכסנדר סירוטה נגח שער דרמטי וקבע 1:2 למכבי חיפה. בכר חשב שהכבשה השחורה יצאה מהעדר והקבוצה שלו סוף סוף תנצח אותה, אבל מעבר לזמן החוקי, אותו סירוטה נגע בכדור בידו שלא במכוון ושופטי המסך קראו לעידן לייבה, ששרק לפנדל. גיא חדידה השווה ושתי המושלמות של ליגת העל איבדו נקודות ראשונות.

שחקנ בני ריינה חוגגים. השוויון היה רק זמני, צילום: דני מרון
שחקני מכבי חיפה חוגגים, מוקדם מדי, צילום: דני מרון
שריף כיוף ודולב חזיזה. אכזבה למכבי חיפה, צילום: דני מרון

עוד לפני כן, דיא סבע (18) העלה את חיפה ליתרון וחדידה נגח שוויון (62), אך התוצאה הזו היא הרבה מעבר לתיקו שמחלק את הנקודות. מכבי חיפה נמצאת במצב בו אין זמן להתעסק בכבשים שחורות אלא בסוכני שחקנים, חלוצים ושחקני כנף. הירוקים רצו לעבור את המשחק מול ריינה ואז להתעסק ברכש, אבל במציאות בה הרכש נופל כמו דומינו ראלי, גם בגזרת החיזוק הכל הולך קשה.


זה מרגיש כאילו איבוד הנקודות הזה רק יגדיל את הלחץ לחזק את הסגל. עומר דהן עלה כחלוץ בהיעדרו של דין דוד הפצוע ואריק שוראנוב עלה מהספסל. אף אחד מהם לא היה בתוכניות בתחילת הקיץ וזה אומר הכל. עד המשחק הבא ברק בכר יצטרך למצוא חלוץ חדש, אולי זר ואם לא, אז אולי גיא מלמד מהפועל חיפה. לא משנה מי זה יהיה, קל לא יהיה, כי ככה זה במכבי חיפה מתחילת הקיץ. קשה, עם הרבה יזע ודמעות, וגם כבשים שחורות שמסרבות לפנות את הדרך כדי להוריד מהלחץ בעיר הכרמל.

עידן לייבה. בדיקת VAR ארוכה מדי, צילום: דני מרון
שחקני בני ריינה חוגגים בתוספת הזמן, צילום: דני מרון
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
דיא סבע חוגג. ביצוע מושלם, צילום: דני מרון
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר