שחקניות הפועל תל אביב נסעו לחתונה במחצית, ונדמה שגם למועדון אין הסבר טוב

קבוצת הנשים של המועדון האדום עלתה לכותרות, אך מהסיבות הלא נכונות • ללא שלוש הבנות שעזבו באמצע המשחק, הקבוצה עלתה למחצית השנייה עם תשע שחקניות בלבד וחטפה 6:0 • במועדון לא מחפשים תירוצים: "משקיעים משאבים רבים כדי להפוך למועדון מקצועני, זה לא מוסיף כבוד" • זעזועים בדרך?

ניצולי נובה באימוני כדורגל

כדורגל הנשים בישראלי עלה ביממה האחרונה לכותרות, וממש לא מהסיבות הנכונות. במפגש בין הפועל תל אביב למכבי כישרונות חדרה שנערך אמש (חמישי), שלוש משחקניות הפועל עזבו את המשחק במחצית וזאת כדי להגיע לחתונה שנערכה באותו הערב.

הסיפור נעשה יותר מוזר כאשר להפועל לא היו מספיק שחקניות כדי להחליף את אותן שלוש, ועל כן הקבוצה עלתה למחצית השנייה עם תשע שחקניות בלבד. ללא קארין סנדל, זוהר כהן ושי פרל, השחקניות שעזבו בהפסקה, מכבי כישרונות חדרה ניצחה 0:6 אחרי שהבקיעה שלושה שערים בכל מחצית.

קבוצת הנשים האדומה פרסמה הודעה אחרי המשחק והתקרית הביזארית, ונדמה שגם המועדון עצמו עדיין המום ממה שהתרחש: "אנחנו רואים את המקרה במשחק הערב בחומרה רבה. קבוצת כדורגל מקצוענית לא אמורה לנהוג כך, בלשון המעטה. המועדון משקיע משאבים רבים, זמן וכוח אדם בכדי להפוך את קבוצת הנשים לקבוצה מקצוענית והמקרה הזה לא מוסיף כבוד לאף אחד".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

"אנו מתנצלים בפני כל מי שמועדון הכדורגל תל אביב יקר לליבו, דבר כזה לא יכול לקרות ואנחנו גם נדאג שלא יקרה. הנושא ייבדק לעומק, נסיק את המסקנות ואם צריך לקבל החלטות קשות, זה מה שיהיה", נכתב בהמשך ההודעה, "על כל מי שלובש את הסמל של הפועל תל אביב יש אחריות לנהוג במקצועיות ברמה הגבוהה ביותר - ומי שלא מסוגל לעמוד בסטנדרטים הגבוהים שלנו, פשוט לא יהיה פה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר