כ-20 אוהדי הפועל באר שבע נעצרו בעקבות הקטטה מול בני סכנין, זעם בקהל

משטרת באר שבע עצרה במהלך הלילה אוהדים החשודים בפריצה למגרש • ארגון האולטראס הגיב כעס: "קמנו לבוקר שחור. הם נעצרו על כך שלא היינו מוכנים לקבל את ביזוי ההמנון והטקס לחללים. מה שקרה הוציא מאיתנו את השד ובצדק"

הקטטה בין אוהדי הפועל באר שבע לאלו של סכנין / שימוש לפי סעיף 27 א'

האירוע שהתרחש באצטדיון טרנר ביום ראשון בערב היה אחד המבישים שנראו בכדורגל הישראלי בשנים האחרונות. אוהדי בני סכנין ביזו את המנון המדינה לפני שאמור היה לצאת לדרך המשחק מול הפועל באר שבע, וכל זאת ביום קשה במיוחד בו נודע על הירצחם של שישה חטופים ישראלים בשבי חמאס.

כמה מאוהדי הפועל באר שבע פרצו למגרש בתגובה ורצו לצד השני כדי להכות את אוהדי בני סכנין. בסופו של דבר סכנין סירבה לחזור למגרש מחשש לביטחונה, והמשחק לא התקיים.

כ-48 שעות לאחר המקרה, החלו המעצרים. משטרת באר שבע ביצעה במהלך הלילה מעצרים בקרב ארגון האולטראס של אוהדי הפועל באר שבע, בעקבות הפריצה למגרש, כאשר כ-20 אנשים נעצרו.

הקטטה בטרנר, צילום: ברני ארדוב

ארגון האוהדים פרסם תגובה זועמת למעצרים: "צו 8 לאוהדי הפועל באר שבע ולאזרחי ישראל. קמנו לבוקר שחור. משטרת ישראל החליטה לעשות מבצע רחב על אולטראס באר שבע בשעות הקטנות של הלילה. מספר גדול של חברי ארגון נעצרו ויש עוד עשרות ברשימות שיעצרו אותם בשעות הקרובות ויובאו מול שופט".

"ועל מה הם נעצרו? על העובדה שלא היינו מוכנים לקבל ביזוי של ההמנון הלאומי וטקס לאוהדי באר שבע שנהרגו מתחילת המלחמה", המשיך הארגון, "כולנו איבדנו בני משפחה וחברים בשנה האחרונה ומה שקרה בטרנר הוציא מאיתנו את השד ובצדק. אנחנו צריכים אתכם איתנו. פיזית, תקשורתית וכספית. אנשי ציבור, תקשורת, אוהדים, אנחנו לא נהיה הקורבן בסיפור הזה".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

מהתגובה נמסר כי מאז הקמת הצח"מ בימ"ר נגב עוכבו לחקירה 11 אוהדים, מעבר ל-12 האוהדים שנעצרו עוד באצטדיון טרנר על ידי השוטרים במקום. בסך הכל נעצרו עד כה 20 אוהדים מקהלי שתי הקבוצות. השם שניתן לחקירה הוא "הדקה הראשונה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר