מכבי תל אביב מרחיבה אופקים: הסכם חסות חדש עם חברת השקעות

החברה, בבעלותם של רן צדיקריו ומוטי דביר, מתמחה באיתור הזדמנויות השקעה בארץ ובחו"ל, ומלווה אלפי משקיעים • דניאל לוי, סמנכ"ל פיתוח עסקי במכבי תל אביב, התייחס לחתימה: "מוסד קפיטל מביאה עמה מקצועיות ורוח חדשה בהשקעות בתחום הנדל"ן"

שחקני מכבי תל אביב מניפים את גביע אלוף האלופים. צילום: אלן שיבר

מכבי תל אביב הודיעה היום (שני) על חתימת הסכם חסות עם חברת מוסד קפיטל לקראת עונת 2024/25. החברה, בבעלותם של רן צדיקריו ומוטי דביר, מתמחה באיתור הזדמנויות השקעה בארץ ובחו"ל, ומלווה אלפי משקיעים. חלק ניכר מפעילותה מתמקד בנדל"ן למגורים בישראל.

דניאל לוי, סמנכ"ל פיתוח עסקי במכבי תל אביב, התייחס לחתימה: "מוסד קפיטל מביאה עמה מקצועיות ורוח חדשה בהשקעות בתחום הנדל"ן. אני סמוך ובטוח כי שיתוף הפעולה בין המועדון למוסד קפיטל יתרום רבות להפצת הבשורה לקהל אוהדינו".

בן מנספורד עם בעלי מוסד קפיטל,

מוטי דביר ורן צדיקריו, בעלי מוסד קפיטל, הוסיפו: "אנו שמחים מאוד על שיתוף הפעולה בין מוסד קפיטל למכבי תל אביב ובטוחים ששיתוף פעולה זה יתרום לשני הצדדים ויצמיח שותפויות מוצלחות. החיבור עם מכבי תל אביב תואם לאסטרטגיית ההתרחבות והשאיפה למצוינות התואמת את ערכי מכבי תל אביב וחברת מוסד קפיטל. מוסד קפיטל שותפה לערכים שהביאו את מכבי לפסגת הכדורגל בישראל וגאה לקחת חלק בדרכו של המועדון המעוטר והגדול בישראל. במסגרת שיתוף הפעולה אנו מתכוונים להציע הצעות השקעה ייחודיות לקהל אוהדי הקבוצה".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

שיתוף הפעולה צפוי להתחיל בעונת המשחקים הקרובה ולהרחיב את מעגל התמיכה הכלכלית במועדון.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר