המחליף של מיגל ויטור? אמר לא למכבי תל אביב, ועכשיו נמצא על הכוונת של הפועל באר שבע

פדריקו ונאנסיו הפורטוגלי עשוי להגיע לבירת הנגב ולמלא את מקומו של הבלם הפצוע • שיחק בעונה האחרונה בליגה הספרדית השנייה • לפני ארבע עונות היה מועמד לצהובים אבל העדיף להמשיך באירופה

דרווין נונייס מותקף על ידי אוהדי קולומביה

הבלם הפורטוגלי פדריקו ונאנסיו מועמד להפועל באר שבע. מאז פציעתו של הבלם מיגל ויטור התגבר הצורך לחזק את מרכז ההגנה ונאנסיו בן ה-31, שסיים חוזה באייבר מהליגה הספרדית השנייה, הוא אחד המועמדים לחיזוק החוליה האחורית של המאמן רן קוז'וך.

לוונאנסיו רזומה עשיר. הוא שיחק בין היתר בוויטוריה סטובל, בה גדל, אך גם בשפילד וונסדי, ויטוריה גימראייש הפורטוגלית ולוגו מהליגה הספרדית השנייה. בעונה האחרונה כאמור, היה שחקנה של אייבר במדיה רשם 20 הופעות. את העונה האחרונה שלו בספרד, ונאנסיו החל כשחקן הרכב, אך לאט לאט איבד את מקומו, עד שהפך לשחקן חופשי.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

בסך הכל מדובר בבלם מנוסה ששיחק בקבוצות איכותיות ובליגות חזקות מליגת העל הישראלית. העובדה כי בבאר שבע יש כבר שני פורטוגלים, כמו מיגל ויטור והלדר לופס, שגם הם ותיקים ומנוסים, עשויה לסייע לו במידה ויגיע. פרט נוסף ומעניין, זו העובדה שפרדריקו ונאנסיו היה מועמד לפני ארבע שנים למכבי תל אביב, אלא שאז השחקן בחר להמשיך לשחק באירופה ולא הגיע לישראל. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר