אחרי תקרית התקיפה: איציק זוהר אישפז את עצמו במרכז גמילה

כחודשיים אחרי התקרית בה תועד מכה את זוגתו לשעבר, כדורגלן העבר נקט בצעד על מנת להתגבר על הקשיים בחייו האישיים

תיעוד: איציק זוהר תוקף את זוגתו

כחודשיים אחרי התקרית החמורה בה תועד מכה את זוגתו לשעבר מיטל אדרי, איציק זוהר החליט לקחת את עצמו בידיים. לפי דיווח שפורסם בתכנית "כאן ספורט" ברשת ב', כדורגלן העבר החליט לאשפז את עצמו ב"בית מאזן" - בית נקי מסמים ואלכוהול - וזאת כדי להתגבר על הקשיים איתם הוא מתמודד בחייו האישיים. בבית השיקומי זוהר בן ה-53 יעבור טיפולים אלטרנטיביים כגון יוגה וריפוי בעיסוק.

בסביבתו של זוהר אמרו ל"כאן חדשות": "איציק החליט לקחת פסק זמן ופשוט לטפל בעצמו. ההחלטה על האשפוז היא שלו. הוא פשוט היה במקום לא טוב בחיים והוא החליט שהוא חייב לעצור הכול ופשוט לעזור לעצמו בסיוע אנשי מקצוע. יש איתו בבית המאזן גם ניצולי מסיבת נובה ומילואימניקים שיצאו מעזה. זה מקום טיפול מאוד מקצועי ואיציק מקווה שזה ייתן לו את השקט ואת הסיוע שהוא צריך כדי לטפל בבעיות שלו ולחזור לחיים טובים יותר".

הדיון בבית המשפט בעניינו של זוהר אמור להיערך בין החודשים נובמבר לינואר, אלא אם הצדדים יגיעו לעסקת טיעון קודם לכן. עורך הדין אביחי חג'בי מסר בתגובה בשם זוהר: "מרשי מצוי כעת בתקופה בה הוא לוקח לעצמו פסק זמן כדי לבחון את דרכיו. מטבע הדברים פרטיותו חשובה לו ולמשפחתו ונבקש לכבדה. בזמן ובמקום הנכון נפרט את הדברים".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
איציק זוהר, צילום: רונן אקרמן
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר