המסר שהעבירה מכבי תל אביב למילסון

הקיצוני האנגולי ממשיך להחרים את מחנה האימונים, בעצת סוכנו, והמועדון לא מתכוון לשחרר אותו עד שיבשילו התנאים לכך • המועמד העיקרי להחליפו הוא מוסא דג'נפו, עליו היא נאבקת עם קבוצה מהליגה הטורקית הראשונה • בכמה מיץ' גולדהאר מוכן למכור? • זר נוסף כבר עזב בהשאלה

מכבי תל אביב חוגגת אליפות / קרדיט: מכבי תל אביב

מכבי תל אביב העבירה מסר למילסון שהוא לא ישחורר לקבוצות שמעוניינות בו כל עוד לא יווצרו התנאים לכך. מבחינת הצהובים זה אומר שראשית - יגיע מחליף, כאשר המועמד הבכיר הוא מוסא דג'נפו מסטנדרט ליאז', בו גם קוניאספור מעוניינת ואף עלו דיווחים על סיכום עסקת השאלה בין הצדדים.

במקביל לחיפוש אחר המחליף, התנאי השני לעזיבת מילסון הוא קבלת הצעה גבוהה מ-4 מיליון יורו - הסכום הגבוה ביותר שהתקבל על ידי א.א.ק אתונה. 

מילסון, צילום: מאור אלקסלסי

בנוסף לסגנית אלופת יוון, קבוצות כמו אל עין מהאמיריות ואחרות באירופה הגישו גם כן הצעות, אבל פחותות יותר.

סוכנו של מילסון לא מתרשם מכך וממשיך באותו הקו, אחרי שהורה לו לא להגיע לאימונים ולנתק מגע עם אנשי המועדון. הסוכן של השחקן משוכנע שהאלופה הישראלית תיכנע בסופו של דבר ותשחרר אותו לאחת הקבוצות החושקות בשירותיו.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

זר שכבר עזב את המועדון הוא שחקן הכנף קיקו בונדוסו, אחרי עונה אחת מאכזבת ורוויית פציעות. הפורטוגלי שב למולדתו והושאל לריו אבה מהליגה הבכירה במדינה, כאשר קבוצתו החדשה מחזיקה גם באופציית רכישה. הוא ישתף שם פעולה עם היהלום של הפועל ירושלים כרם זועבי שחתם השבוע בקבוצה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר