התסבוכת החדשה במעבר של איתן אזולאי למכבי חיפה

היהלומים הבהירו כי אם מאור לוי לא יעבור אליהם, סגנית האלופה תצטרך לשלם 2 מיליון יורו כדי להביא את הקשר לכרמל • מנגד, מכבי פתח תקווה מוכנה לשלם מיליון ש"ח עבור מחצית מכרטיסו של לוי, מה שיניב לחיפאית רווח נוסף במקרה של מכירה

הדרך המצמררת בה פורסם סגל נבחרת הכדורגל למשחקים האולימפיים

מכבי נתניה העבירה למכבי חיפה מסר לפיו אם מאור לוי לא ייכלל בעסקת הטרייד על איתן אזולאי, הירוקים יצטרכו להשלים לסכום של 2 מיליון יורו. כפי שפורסם ב"ישראל היום", מכבי פתח תקווה מוכנה לשלם על מאור לוי לפי שווי של חצי מיליון יורו.

כרגע, ההצעה של אבי לוזון היא כמיליון שקלים עבור מחצית הכרטיס, כאשר חיפה תהנה מרווח נוסף אם תהיה מכירה עתידית. הסיכום של מכבי חיפה מול מכבי נתניה הוא על רכישתו של איתן אזולאי תמורת כמיליון יורו, העברה של מאור לוי ושחקן נוסף.

סוף פודגוראנו סרב לעבור והמועדונים ניסו למצוא פתרון שבמסגרתו יעבור שחקן אחר. אלא שאם מאור לוי יעדיף את מכבי פ"ת ויוותר על המעבר לנתניה, כל מתווה העסקה עשוי להשתנות. ספק גדול אם חיפה תשלם 2 מיליון יורו על אזולאי, כאשר ספק עוד יותר גדול לגבי התפשרות של מכבי נתניה בנושא. אזולאי עצמו כבר סיכם את תנאיו בכרמל ורק ממתין לאור ירוק למעבר, שכעת עשוי להסתבך.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
מאור לוי, צילום: אלן שיבר
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר