מ"אחים לנשק" ועד עמית סגל: ההתאחדות לכדורגל שברה את הרשת עם סרטון מצמרר

יותר ממאה אלף צפיות כבר אחרי שעה אחת להפקה המרגשת על סגל נבחרת הכדורגל למשחקים האולימפיים, שבמרכזה קורבנות וגיבורי 7 באוקטובר • הידוענים והגולשים לא איחרו להגיב: "הדבר הכי יפה שראיתי בחיים", "צמרמורת, דמעות"

הדרך המצמררת בה פורסם סגל נבחרת הכדורגל למשחקים האולימפיים

איש לא היה מוכן לזה. סרטון פרסום סגל נבחרת הכדורגל למשחקים האולימפיים בפריז הפך תוך זמן קצר לנצפה ביותר ברשתות החברתיות, עם יותר ממאה אלף צפיות כבר אחרי שעה אחת בלבד. במרכזו של הסרטון מובלטים קורבנות וגיבורי 7 באוקטובר, שזוכים לכבוד רב מצד אנשי תקשורת, פעילים חברתיים ושאר מפורסמים.

על רקע תמונות ההרס והחורבן של יישובי עוטף עזה, לצד תמונותיהם של הנרצחים והחטופים, הציגו המשתתפים המוכרים בסרטון את 18 השחקנים שימריאו לפריז בהמשך החודש, והגולשים הגיבו בהתאם לדבריהם של יוסף חדאד, עומר אדם, שלמה שרף, שופט הכדורגל ניב שטייף שנפצע קשה במהלך שירות מילואים וגם הורים שכולים ואלמנות של הנופלים בשבת הארורה.

"צמרמורת" אמר איש החדשות עמית סגל בתגובה לסרטון בן ה-3:22 דקות, שמתחיל עם מילים קצרות של מאמן הנבחרת לפריז גיא לוזון, וכולל בתוכו גם את הכדורגלן בן בנימין שאיבד את רגלו הימנית, אך גילה הומור עצמי שחור, את הציג את איתן אזולאי. 

ארגום "אחים לנשק" נשאר ללא מילים כששיתף את הסרטון, ואחת הגולשות הגיבה: "אין סרטון חשוב ומרגש מזה! עלו והצליחו דור הזהב שלנו". גולש אחר הוסיף: "הרגתם לי ת'צורה. אינשאללה יביאו לנו כבוד וירגשו אותנו חייבים קצת חיוך בתקופה הנוראית הזאת". רבים מהגולשים איחלו כמובן לחזרתם של כל החטופים, והדמעות שטפו את עיני כל מי שצפה בסרטון המצמרר.

 

 
 
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר