מילסון עוזב? במכבי תל אביב כבר סימנו את המחליף של האנגולי

מוסא ג'נפו ממאלי, עם רקורד של 73 הופעות בפרמייר ליג וניסיון רב בליגה הבלגית, נמצא על הכוונת של הצהובים • היה קרוב לחתימה בטורקיה, אבל העסקה נפלה בשל פערים כספיים

מוסא ג'נפו במדי סאות'המפטון. בדרך לקריית שלום?. צילום: X

במכבי תל אביב מתחילים להשלים עם כך שכוכבה פיליסיו מילסון, לא יישאר בקבוצה. שחקן נבחרת אנגולה הולך ומתקרב לאא"ק אתונה, לאחר שהיוונים מציעים עליו סכום כספי גבוה וגם מבטיחים לשדרג את משכורתו. עם זאת, האלופה לא מחכה יותר מדי, וכבר סימנה את האיש שיתפוס את מקומו של מילסון.

שחקן הכנף המדובר הוא מוסא ג'נפו, יליד מאלי בן 26, שכבר היה בדרכו לחתום בקבוצת קוניאספור הטורקית, אבל פערים כספיים גבוהים קירבו את העסקה לכדי פיצוץ, למרות שסוכניו עדיין מנהלים משא ומתן עם הטורקים.

את הקריירה המקצועית שלו החל ג'נפו בקבוצת סטנדרד ליאז' הבלגית, במדיה שיחק שנתיים וכבש 9 שערים ב-49 הופעות בליגה. ב-2019 נרכש על ידי סאות'המפטון מהפרמייר ליג, במדיה שיחק 73 משחקי ליגה וכבש 3 שערים בסך הכל, זאת לאורך ארבע עונות.

בעונה שעברה חזר ג'נפו לסטנדרד ליאז' והיה רחוק מלהרשים עם שער בודד ב-26 הופעות בליגה. כעת בקבוצה הבלגית הובהר לו שהוא לא בתוכניות והוא עומד למכירה או להשאלה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר