"הבנו ממילסון שהראש שלו כבר לא במכבי תל אביב"

המעבר של הקיצוני האנגולי מאלופת המדינה נראה בלתי נמנע והשחקנים, שהופתעו מכך שלא הגיע למחנה האימונים, כבר החלו להפנים • מיץ' גולדהאר ינסה למקסם רווחים, אבל בוררות באופ"א עלולה לגרום לירידה במחיר • כמה צפוי להרוויח ביוון או באיחוד האמירויות?

מכבי תל אביב חוגגת אליפות / קרדיט: מכבי תל אביב

במכבי תל אביב מבינים כי יהיה קשה להשאיר בקבוצה את מילסון. הקשר האנגולי לא הגיע למחנה האימונים בפולין והמסר של סוכנו הוא כי מבחינת השחקן, הראש כבר בתחנה הבאה. א.א.ק אתונה מוכנה לשלם עבורו למעלה מארבעה מיליון יורו. סכום דומה מוכנים לשלם גם קבוצות באיחוד האמירויות, בהן אל עין של הרנן קרספו.

כפי שפורסם כאן אתמול, ההצעות הכספיות למילסון גבוהות בהרבה משכרו במכבי תל אביב. ביוון יוכל השחקן להרוויח כמיליון יורו נטו לעונה ללא בונוסים, בעוד באמירויות הסכומים אפילו גבוהים יותר. לאור המצב, בשורות האלופה מבינים כי מכירה היא דבר כמעט בלתי נמנע, אך הרצון הוא למקסם כמה שניתן את סכום ההעברה.

תחילה, מיץ גולדהאר דרש סכום של שמונה מיליון יורו, אלא שכרגע הוא נראה לא ריאלי. אם סוכנו של השחקן יחליט לפנות לבוררות באופ"א, העובדה כי יש מלחמה בישראל עשויה להשאיר את אלופת ישראל עם סכום נמוך יותר ממה שמוצע לה כרגע. שחקנים בקבוצה לא הופתעו מכך שמילסון בחר לא להגיע למחנה האימונים ואמרו: "הבנו ממנו שהראש שלו כבר לא במכבי תל אביב".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
מילסון. מכירה שלו היא עניין כמעט בלתי נמנע, צילום: אלן שיבר
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר