תבוסה מהדהדת: התקווה של הנבחרת האולימפית היא נורת האזהרה של מכבי חיפה

טבילת האש של ברק בכר בקדנציה השנייה הפכה לחגיגה של גיא לוזון והנבחרת שמתכוננת למשחקים האולימפיים • שחקני מכבי תל אביב נתנו את האות למופע, שהסתיים ב-1:5, כאשר שון גולדברג עמד במרכזה של סיטואציה חריגה במיוחד

תומאס סולטאני בראיון ראשון אחרי החתימה באדיבות מכבי חיפה

מעטות הקבוצות שמסקרנות את אוהד הכדורגל הישראלי בקיץ 2024 כמו הנבחרת האולימפית ומכבי חיפה. מצד אחד, הנבחרת האולימפית נמצאת בעיצומן של ההכנות להופעה ראשונה באולימפיאדה מאז 1976. מצד שני, הירוקים שוב עם ברק בכר על הקווים ועם רצון להשיב את צלחת האליפות לכרמל אחרי הזכייה של מכבי תל אביב. הערב (שני) השתיים התמודדו זו מול זו במפגש די נדיר, כאשר התוצאה שלו היתה נדירה עוד יותר. גיא לוזון - 5. ברק בכר - 1.

הנבחרת, עדיין בלי אוסקר גלוך (וענאן חלאילי שעוד עשוי להצטרף אליה), לחצה על דוושת הגז כבר מן הרגע הראשון. באופן אירוני שני הכובשים הראשונים הגיעו מהיריבה הגדולה של הירוקים - מכבי תל אביב. דור תורג'מן הבקיע את הראשון כבר בדקה השמינית, ושתי דקות לאחר מכן הגיע תורו של אושר דוידה.

הקבוצה של ברק בכר, עדיין ככל הנראה עם הראש בפגרה, מצאה את עצמה בפיגור 4:0 בלתי נתפס עוד לפני ההפסקה לאחר שתורג'מן השלים צמד (15) ועדי יונה הצטרף לחגיגה. את השער האחרון לנבחרת הבקיע ניב יהושע בדקה ה-51 כאשר מאור לוי רק צימק בתוספת הזמן עם בעיטה חופשית יפה.

דור תורג'מן חוגג. מופע של הנבחרת האולימפית, צילום: אלן שיבר
הנבחרת האולימפית חוגגת מול מכבי חיפה, צילום: אלן שיבר

עם כל הכבוד לחבורה המוכשרת של לוזון, המשחק הזה מהווה נורה אדומה ובוהקת עבור בכר, שהגיע למפגש עם סגל די מלא. עבור לוזון והשחקנים שלו מדובר בזריקת עידוד משמעותית שלושה שבועות לפני האולימפיאדה.

מי שנקלע לסיטואציה משעשעת במיוחד במשחק הוא שון גולדברג. מי שרגיל בימים כתיקונם להיות חבר קבוע בהרכב של מכבי חיפה לפתע מצא את עצמו משחק נגד החברים הקבועים שלו. כזכור, הבלם הוא אחד משלושת חריגי הגיל שנבחרו להצטרף לנבחרת הצעירה, יחד עם דניאל פרץ ועומרי גנדלמן.

שחקני מכבי חיפה מאוכזבים על הספסל, צילום: אלן שיבר
ברק בכר. טבילת אש קשה, צילום: אלן שיבר
ברק בכר והצוות. הרבה חומר למחשבה למכבי חיפה, צילום: אלן שיבר
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
עדי יונה חוגג מול מכבי חיפה, צילום: אלן שיבר
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר