תומאס סולטאני בראיון ראשון אחרי החתימה // באדיבות מכבי חיפה

הטרייד תקוע, אבל סגור: זה השכר שאיתן אזולאי יקבל במכבי חיפה

הקשר יחתום על חוזה ל-4 שנים ושכרו ישודרג בהרבה מזה שקיבל בעיר היהלומים • סוף פודגוראנו לא מוכן לעשות את הדרך ההפוכה - אלו השחקנים שעשויים לעבור במקומו

[object Object]

איתן אזולאי צפוי להיות שחקן מכבי חיפה בעונה הבאה. מבחינת תנאיו של הקשר בכרמל, הוא ישודרג וישתכר סביב ה-250 אלף דולר נטו בחוזה ל-4 שנים, כאשר מדי שנה תהיה העלתה הדרגתית בשכר.

כעת, נותר רק לסגור את פרטי העסקה מול מכבי נתניה, כשגם שם, רוב הפרטים סגורים. מכבי חיפה תשלם מיליון יורו ותעביר לנתניה את הקשר מאור לוי, שאשתקד כבש שמונה שערים ובישל שישה במכבי פ"ת.

איתן אזולאי, צילום: אלן שיבר

אז מה נותר עדיין פתוח? מכבי נתניה רוצה שחקן נוסף במסגרת העסקה. סוף פודגראנו עלה כאחד המועמדים לעשות את הדרך ההפוכה, אך החלוץ מעדיף להישאר בחיפה או לחפש קבוצה בחו"ל, למרות שסיכוייו לשחק תחת מרקו בלבול אצל הצהובים הרבה יותר גדול.

אם פודגוראנו יעבור, העסקה תושלם. בימים האחרונים השחקן שוחח עם המאמן ברק בכר ושמע על התכניות המקצועיות. פודגוראנו, שמיעט לשחק בשנתיים האחרונות עקב פציעה קשה וריבוי שחקנים בעמדות ההתקפה, הבין כי הוא עשוי להישאר באותו המצב גם בעונת 2024/25. יחד עם זאת, זה לא זירז אותו לעבור לנתניה והוא עדיין שוקל את צעדיו.

במצב שנוצר, מכבי נתניה עשויה לבקש מחיפה שחקן אחר והאפשרויות אינן רבות. הקשר גוני נאור הוא אפשרות אחת, כאשר בסיטואציה אחרת, מרקו בלבול עשוי לבקש לסגל שלו מגן ימני וכאן לירוקים יש שני שחקנים להציע מבין רועי אלימלך ומאור קנדיל.

מאור קנדיל במרכז. יעבור לנתניה?,

במקביל, נתניה נמצאת במשא ומתן עם רז מאיר, ששיחק תחת בלבול במכבי חיפה ושוחרר לאחרונה מהפועל ת"א. אם בסופו של דבר נתניה תרצה מגן ימני, קנדיל או אלימלך עשויים להיות הפתרון.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

קנדיל הותיק, מקבל 170 אלף דולר נטו לעונה הבאה בעוד אלימלך משתכר הרבה פחות ובנתניה עשויים לראות בו כהשקעה לטווח ארוך, בייחוד לאור יכולתו הטובה בהפועל פ"ת בעונה שעברה. מכבי נתניה עדיין צריכה לסכם את שכרם של השחקנים שיעברו לשורותיה, אם כי נראה שזה לא מה שיפיל את העסקה. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו