יישאר מהמשתכרים הבכירים בליגת העל: כך ערן זהבי המשיך במכבי תל אביב

כוכב הצהובים ניהל שיחות אישיות מול הבעלים על רקע הקשרים החמים ביניהם • משכורותו תופחת אך עדיין תהיה גבוהה • עוד לפני שיתחרה מול אלעד מדמון ודור תורג'מן - הוא צפוי לפתוח במוקדמות ליגת האלופות • מאחורי הקלעים

ערן זהבי // צילום: משה בן שמחון

מעטים מאוד השחקנים שמתנהלים ישירות מול מיטש גולדהאר. ערן זהבי הוא אחד מהם, כאשר את המשא ומתן בימים האחרונים, הוא ניהל מול הבעלים הקנדי, כשברקע בן מנספורד דאג לכל הפרטים מסביב.

קשרי הכבוד וההערכה בין גולדהאר לזהבי היו המפתח לחוזה החדש של זהבי. מראש הובהר כי הסכומים יופחתו, אך גם כעת, זהבי יהיה מהמשתכרים הבכירים בליגת העל עם חוזה שינוע סביב ה-700 אלף יורו ויוכל לגדול עם מענקים שמנים על הצלחות באירופה וזכייה בתארים בזירה המקומית.

בשלב זה, הוחלט על הארכה לעונה אחת בלבד ואחריה שוב יצטרכו הצדדים לקבל החלטה. בשל העובדה שבחודש הבא יהיה בן 37, זהבי יקבל החלטה מדי קיץ לגבי עתידו ובמכבי ת"א הולכים איתו בנושא הזה יד ביד. סוכנו, רונן קצב, הודה למועדון על הדרך בה הם נוהגים כלפיו והבהיר כי זו אחת הסיבות לקשר בין הצדדים.

ערן זהבי. יישאר מהמשתכרים הגבוהים בליגה, צילום: עמי שומן

זהבי יצטרף כבר היום (שני) לחבריו ויצא עם הקבוצה למחנה האימונים בפולין. עד היום, החלוץ הוותיק התאמן לבדו עם מאמנו האישי ערן שאדו. כבר ביומו הראשון, זהבי יערוך היכרות עם המאמן החדש ז'רקו לאזטיץ', ששמע לא מעט על הדומיננטיות של מספר 7 בצהוב, בין אם זה בחדר ההלבשה או בקרב הקהל.

במהלך המחנה בפולין ובמשחקי האימון הקרובים, לאזטיץ' יבחן את זהבי בשיטת המשחק שלו, כאשר חשוב לציין, שהעונה התחרות בחוד תהיה גדולה יותר לאחר צירופו של אלעד מדמון (נרכש תמורת 1.7 מיליון יורו) והישארותו (נכון לעכשיו) של דור תורג'מן.

אלעד מדמון. יתחרה עם ערן זהבי על ההרכב, צילום: אלן שיבר
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

אגב, השניים האחרונים אמורים להיות בסגל של גיא לוזון לאולימפיאדה, כך שערן זהבי יהיה בוודאות החלוץ הראשון של מכבי ת"א מול סטיאווה בוקרשט, במסגרת סיבוב המוקדמות השני בליגת האלופות, לשם הצהובים יגיעו עם סגל חסר מאוד לאור ריבוי השחקנים בסגל האולימפי (גם רוי רביבו, עידו שחר ואושר דוידה צפויים לקבל זימון).  

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר