מכבי תל אביב בבעיה: זה שכר העתק שא.א.ק אתונה מציעה למילסון

הצהובים רוצים להשאיר את הכוכב האנגולי, אך יודעים שההצעות הגבוהות בהן הוא מחזיק עשויות להכריע • וגם: סוגיית קיקו בונדוזו ושגיב יחזקאל

מכבי תל אביב חוגגת אליפות / קרדיט: מכבי תל אביב

א.א.ק אתונה מציעה למילסון שכר של למעלה ממיליון יורו לעונה, סכומים שבמכבי ת"א יתקשו מאוד לשלם. המספרים סביב מילסון וסגנית אלופת יוון גבוהים בכמעט כפול מאלה שהוא מקבל בישראל.

אם הדבר תלוי בצהובים, שכרו היה משודרג כדי שיישאר לפחות עד העונה הבאה, אך א.א.ק היא רק אחת מתוך כמה קבוצות שמחזרות אחרי האנגולי והחשש במועדון הוא כי יהיה קשה להשאירו במצב הקיים.

מכבי ת"א דחתה הצעות של 4 מיליון יורו מהיוונים וגורמים המעורים בפרטים טענו כי הצהובים דחו הצעות נוספות בגובה של 2-3 מיליון יורו מקבוצות נוספות. כרגע, נראה כי מיטש גולדהאר לא יתפשר על סכום של פחות מ-7 מיליון יורו ובמקביל, במועדון מחפשים מחליף לאנגולי הבינלאומי, שתוך עונה הפך לבורג משמעותי מאוד בקבוצה.

מילסון. מה מכבי תל אביב תעשה?, צילום: אלן שיבר

האלופה הטרייה שוברת את הראש כיצד לנהוג. מצד אחד, הרצון הוא לשמור על מילסון, אך לא לגרום לו לשבור את הכלים בשל ההצעות הגבוהות בהן הוא מחזיק. סוכנו מעדכן אותו בהתפתחויות וההערכה היא שבמועדון יעשו הכל כדי לחתוך את הנושא בהקדם.

במקביל, מי שיעזוב בוודאות הוא הקשר קיקו בונדוזו, שנמצא כעת בפורטוגל כדי לחתום בריו אווה המקומית. מכבי ת"א תשחרר את בונדוזו אחרי עונה אחת בלבד בה לא הותיר רושם מיוחד. המאמן החדש, ז'רקו לאזטיץ', ידע כאשר חתם כי הפורטוגלי אינו מיועד להישאר והובטח לו חיזוק הולם במקומו.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

כעת, הצהובים ממתינים להחלטת אופ"א לגבי שגיב יחזקאל והבוררות עם אנטליספור. בין המועדון לשחקן יש סיכום לגבי שכרו, כולל הבטחה לשלם לטורקים את הסכום שיידרש כדי לשחררו מהמצב הסבוך בו הוא נמצא. רק הצעה חריגה מחו"ל עשויה לשנות את התמונה, אחרת יחזקאל יהיה שחקן מכבי ת"א. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר