עוד אליפות? ערן זהבי חתם במכבי תל אביב לעונה נוספת

כוכב האלופה האריך את חוזהו והסביר: "הרעב לתארים ניצח כל מחשבה אחרת" • על פי החוזה החדש, קיימת אופציה להאריכו בעונה נוספת

מכבי תל אביב חוגגת אליפות

אחרי שכולם חיכו לה, מכבי תל אביב הוציאה את ההודעה הרשמית לפיה כוכב הקבוצה ערן זהבי ימשיך בבמדים הצהובים לעונה שביעית בסך הכל, לאחר שהחלוץ סיכם את תנאיו לעונת 2024/25 וחתם על חוזה עם אופציית הארכה לעונה נוספת.

"אני שמח ונרגש להמשיך במסע המופלא הזה. זה נכון שלקחתי את הזמן ביחד עם המועדון למחשבות על מה נכון לנו, אבל הרעב לתארים במקום שאני כל כך אוהב ניצח כל מחשבה אחרת", אמר זהבי לאחר החתימה על החוזה.

הבעלים מיטש גולדהאר הוסיף: "ערן הוא שחקן שהראה פעם אחר פעם כמה הוא ווינר ומנהיג. לאחר הזכייה באליפות בשנה שעברה, הקמפיין הקרוב צפוי להיות מאתגר עוד יותר. אני בטוח כי כולם יצטרפו אלי בתמיכה בקבוצה בשעה שאנחנו יוצאים למסע חדש".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

לזהבי כאמור זו תהיה העונה השביעית במועדון, בשתי קדנציות. הוא זכה עד עתה עם הצהובים בארבע אליפויות וגביע המדינה אחד. הוא גם הוביל את הקבוצה לקמפיין בשלב הבתים של ליגת האלופות, טרם יצא לשחק בסין, ובשנה האחרונה הגיע עם הקבוצה לשלב הנוקאאוט בקונפרנס ליג, וכמובן לזכייה באליפות..

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר