אחרי עשר שנים: מונאס דאבור ואקס מכבי תל אביב מתאחדים

החלוץ עומד לשתף פעולה עם המאמן האחרון שתחתיו שיחק לפני שעזב את הכדורגל הישראלי • כל הפרטים מהמינוי המפתיע של אלוף ליגת העל לשעבר

צעדת אוהדי דנמרק לפני שמינית גמר היורו מול גרמניה

למעלה מעשר שנים חלפו מאז שמונאס דאבור עזב את ליגת העל, והיום (ראשון) התוודע לו כי הוא עומד לשתף פעולה עם פנים שמוכרות לו היטב מהתקופה בכדורגל הישראלי. קבוצתו הנוכחית של חלוץ נבחרת ישראל בעבר, שבאב אל אהלי מאיחוד האמירויות, מינתה את פאולו סוזה למאמנה בעונה הקרובה.

סוזה כזכור אימן את מכבי תל אביב במשך עונה אחת, 2013/14, במהלכה זכה באליפות והגיע לשלב 32 האחרונות בליגה האירופית. הוא אימן את דאבור במשך חצי שנה, שכן בחלון ההעברות של החורף באותה העונה החלוץ נמכר לגראסהופרס השוויצרית. אחרי למעלה מעשור, השניים חוזרים לשתף פעולה.

הפורטוגלי בן ה-53 מגיע לליגה האמירתית אחרי נדודים רבים ברחבי העולם בשנים האחרונות. את תפקידו האחרון הוא סיים בחודש אוקטובר כשפוטר מסלרניטנה מהליגה הבכירה באיטליה אחרי שמונה חודשים. מאז שעזב את מכבי תל אביב הוא הספיק לאמן גם את פ.צ. באזל, פיורנטינה, טיאנג'ין הסינית, בורדו, נבחרת פולין ופלמנגו הברזילאית.

דאבור בן ה-32, שמחזיק בחוזה גם לעונה הבאה בקבוצה, יפתח את עונתו השנייה במדיה. בעונה שעברה הוא רשם מספרים אישיים נאים עם 15 שערים ו-9 בישולים ב-27 הופעות בכל המסגרות. קבוצתו סיימה את העונה במקום השני בליגה, תשע נקודות מתחת לאל וואסל האלופה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר