הטרייד בין מכבי חיפה למכבי נתניה: זה המכשול העיקרי בעסקה

הירוקים רוצים לסגור את צירופו של איתן אזולאי עד יום שלישי, אך למאור לוי ולסוף פודגוראנו - שאמורים לעבור ליהלומים - יש רצונות נוספים • זו ההערכה לגבי הגעתו של עבדולאי סק למחנה האימונים בספרד

תומאס סולטאני בראיון ראשון אחרי החתימה // באדיבות מכבי חיפה

מכבי חיפה תנסה לסגור עד ההמראה למחנה האימונים בספרד (בשלישי הקרוב) את צירופו של הקשר איתן אזולאי ממכבי נתניה. הירוקים מסכימים להעביר לנתניה את הקשר מאור לוי והחלוץ סוף פודגוראנו ובנוסף סכום של 3 מיליון שקלים.

בשלב זה, המכשול העיקרי הוא רצונם של השחקנים עצמם. מאור לוי נתן לאורך הדרך עדיפות למכבי פ"ת, שלא יכולה להתחרות בטרייד מול נתניה, בעוד פודגוראנו מעדיף להישאר בחיפה ולהילחם על מקומו.

אם וכאשר יושג סיכום בין חיפה לנתניה, השחקנים יצטרכו לסכם את תנאיהם בקבוצה של מרקו בלבול ורק אז העסקה תוכל לצאת לפועל. מכבי פ"ת מוכנה לשלם למאור לוי סכום של 50 אלף שקלים נטו בחודש, כשההערכה היא שגם נתניה תסכים לכך.

לגבי פודגוראנו הכסף פחות מהווה בעיה, אלא רצונו של השחקן. מכבי פ"ת ממתינה מהצד להתפתחויות והיא תשמח לקבל את מאור לוי, שפרח אצלה בעונה שעברה עם שמונה שערים ושישה בישולים.

איתן אזולאי. מכבי חיפה נלחמת עליו, צילום: אלן שיבר

אבי לוזון מוכן לשלם עבור הקשר ולהשאיר לחיפה אחוזים בכרטיס, מתוך מחשבה למכור אותו בעתיד וששני הצדדים ירוויחו. בחיפה מעדיפים העברה למכבי נתניה כחלק מהטרייד על איתן אזולאי. חשוב לציין, כי בשתי הקבוצות, ללוי מובטח שיבנו עליו מקצועית, דבר שבחיפה אף אחד לא מוכן להתחייב לגביו.

בנושא אחר, הבלם עבדולאי סק נמצא עדיין בסנגל ובחיפה מנסים להביאו למחנה האימונים בספרד. אף אחד לא מפעיל עליו לחץ, שכן מדובר בסיטואציה רגישה במיוחד ברמה האישית. בכרמל העריכו כי סק יסכים להגיע לספרד ואף העמידו לרשותו טיסות בכל יום שבו יחליט להצטרף לחבריו.  

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

בתוך כך, מכבי חיפה השיקה הים אתר רשמי חדש למועדון. בתפריט: עיצוב חדשני, נוח וידידותי למשתמש, חיבור לאזור אישי (בקרוב), אזור היסטוריה עשיר, עם מנוע חיפוש ייחודי, אזור משחק נוח ונעים למשתמש וגם עדכונים, תקשורת ישירה מול המועדון, ערוץ מכבי חיפה TV משודרג ונוח.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר