ההחלטה שקיבל ערן זהבי לגבי עתידו

החלוץ שיחגוג בחודש הבא 37 עדיין ללא חוזה במכבי תל אביב • למרות זאת, הוא ממשיך לשמור על כושר ועושה אימונים אישיים עם מאמנו האישי לקראת חזרה למגרשים, שפוסלת פרישה בעונה הקרובה • עכשיו הכדור בידיים של מיץ' גולדהאר

מכבי תל אביב חוגגת אליפות / קרדיט: מכבי תל אביב

ערן זהבי קיבל החלטה לא לפרוש מכדורגל. בימים האחרונים החלוץ העלה מספר פוסטים מאימונים אישיים שהוא מקיים והבוקר (חמישי), העלה פוסט עם תמונה מתוך אימון מוקדם על דשא. את התכנית האישית ערך לו מאמנו ערן שאדו, שעבד עימו גם בסין ובנבחרת ישראל. זהבי, שידוע במוסר העבודה הגבוה שלו, עשה את הדרך צפונה לשאדו כבר בשעה 7:48 בבוקר.

למעשה, הצעד של זהבי מעביר את הכדור למכבי תל אביב, שם הבעלים מיץ' גולדהאר יצטרך להכריע לגבי עתידו של מלך שערי הקבוצה בעונה שעברה. כפי שפורסם ב"ישראל היום", גם אם לזהבי יוצע חוזה חדש, הוא יהיה נמוך מזה שהיה לו בשנתיים האחרונות אצל הצהובים.

ערן זהבי, צילום: עמי שומן
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

כמו כן, הכוכב יצטרך להכין את עצמו למצב שבו שחקנים צעירים דוגמת אלעד מדמון או דור תורג'מן (עשוי לצאת לחו"ל בהמשך הקיץ) ישחקו לפניו. מבחינה מקצועית, זהבי אמנם חווה ירידה מסוימת בעונה האחרונה, אך בסביבתו הבהירו כי "ביכולתו היום, יש לו עוד שנתיים לפחות בליגת העל וברמות הגבוהות". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר