איאד אבו עביד עזב את הפועל באר שבע, מכבי חיפה מכרה חלוץ

הבלם נפרד מהאדומים וחתם בבני סכנין, הירוקים נפרדו באופן סופי מסתיו נחמני שחתם בקבוצה מליגת העל • מכבי פתח תקווה צירפה שחקן ששוחרר ממכבי תל אביב ושוער חדש • כל העדכונים

סילבה קאני מוצג בבית"ר ירושלים / באדיבות המועדון

קבוצות ליגת העל ממשיכות לשנות את פניהן לקראת תחילת ההכנות לעונת 2024/25. ההעברה הגדולה של היום (רביעי) היתה זו של איאד אבו עביד, שאחרי שלוש עונות בהפועל באר שבע חתם בבני סכנין. הבלם בן ה-29 הצטרף לקבוצה של סלובודן דראפיץ' בחוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת. באר שבע לא רק נפרדה היום מאבו עביד, אלא גם צירפה את סמיר פרהוד - חלוצה של הפועל נוף הגליל.

כמו כן, מכבי חיפה נפרדה באופן סופי מסתיו נחמני שנמכר למ.ס. אשדוד. החלוץ בן ה-21 הושאל בשנים האחרונות להפועל נוף הגליל, בית"ר ירושלים, הפועל חדרה וסט. מירן הסקוטית, ובחצי השנה האחרונה בילה בהשאלה באשדוד. כעת, הוא חתם על חוזה לשנתיים עם אופציה לאחת נוספת בקבוצה של אלי לוי.

קבוצה נוספת שתחל את העונה מוקדם מהשאר זו מכבי פתח תקווה, מחזיקת גביע המדינה. המלאבסים החתימו את תמיר גלזר, הקשר האחורי שנפרד ממכבי תל אביב אחרי מספר השאלות בשנים האחרונות, ואת שוער הפועל נוף הגליל תומר ליטבינוב. הכחולים הוגרלו מול בראגה הפורטוגלית בסיבוב השני במוקדמות הליגה האירופית. אם יודחו בידי הקבוצה שנחשבת לפייבוריטית מובהקת, הם ינשרו למוקדמות הקונפרנס ליג.

איאד אבו עביד. עוזב את הפועל באר שבע, צילום: ברני ארדוב
ממשיכים ביחד. סתיו נחמני עם מאמנו אלי לוי, צילום: לירון מולדובן
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
תמיר גלזר. בעונה הבאה ילבש כחול, צילום: מאור אלקסלסי
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר