בדרך לאולימפיאדת פריז 2024: כמה הרוויח גיא לוזון בקריירה?

מאמן הנבחרת האולימפית של ישראל קיבל חוזה משודרג בקיץ האחרון במטרה להוביל את הכדורגל הישראלי להיסטוריה * כמה הוא הרוויח בחו"ל, מה היה החוזה במכבי חיפה ובהפועל תל אביב * והקריירה של אשתו דנה

גיא לוזון. ראה עולם. צילום: EPA

בעוד פחות חודש יעשה גיא לוזון היסטוריה כאשר יוביל את הנבחרת האולימפית של ישראל למשחקים האולימפיים בפריז.

לוזון, 48, שעשה דרך ארוכה בכדורגל הישראלי וגם אימן בחו"ל, הרוויח סכומים נאים במהלך הקריירה. ההתחלה הייתה כמובן במכבי פתח תקווה, ולאחר מכן עבר בקבוצות גדולות בכדורגל הישראלי וגם אימן את הנבחרת הצעירה ביורו עד גיל 21 שנערך בישראל בשנת 2013.

לאחר היורו הגשים את חלומו הראשון כאשר מונה למאמן סטנדרד ליאז' הבלגית ובעונה הראשונה הרוויח שכר של 150 אלף יורו. לאחר עונה מוצלחת חתם על שדרוג בחוזהו לשנתיים עם שכר של חצי מיליון יורו לעונה, אבל לאחר כמה חודשים עזב את בלגיה וחתם בליגה האנגלית השנייה (צ'מפיונשיפ) בקבוצת צ'רלטון, שם שכרו עמד על 300 אלף דולרים.

לאחר עונה אחת בלונדון חזר לישראל וחתם בהפועל תל אביב, שם שכרו עמד על כ-180 אלף שקלים לעונה. לאחר מכן שודרג וחתם במכבי חיפה עם שכר של 280 אלף דולר לעונה. לאחר עונה לא מוצלחת בכרמל, שבעיקר זכורה בזכות הציטוט שאמר: "תהיה לנו קבוצה בומבה", עבר לבית"ר ירושלים של משה חוגג שדימה אותו ליורגן קלופ, ושם שכרו עמד על כ-35 אלף שקלים נטו לחודש.

גיא לוזון. ידע עליות ומורדות, צילום: אי.פי.אי

 

ב-12 מאי 2022 מונה בפעם השנייה כמאמן הנבחרת הצעירה, אותה הוביל לחצי גמר היורו שהעניק לנבחרת מקום באולימפיאדה. בקיץ האחרון שודרג שכרו של המאמן בנבחרת וכעת הוא מרוויח 42 אלף שקלים בחודש.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

גם אשתו של לוזון, דנה, עושה קריירה אישית מוצלחת. בתפקידה היומיומי היא מדריכת פילאטיס מבוקשת. בעבר שימשה כפרזנטורית של חברת רב בריח, מרצה אורחת במרכז האקדמי פרס ברחובות ואף הגישה את התוכנית "בוקר חם" ברשת. כמו כן היא כיכבה בשידורי מונדיאל 2018 וכשהייתה בבלגיה צילמה תוכנית על נשות הכדורגלנים האמיתיות ששודרה בערוץ הספורט.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר