מכבי תל אביב חוגגת אליפות / קרדיט: מכבי תל אביב

"מאמנים זרים לא רצו לבוא לישראל": המסע של מכבי תל אביב עד למינוי ז'רקו לאזטיץ'

אלופת המדינה תחל היום את אימוניה לעונת 2024/25 יחד עם המאמן הסרבי, שהגיע יחד עם כל צוותו • מקורבים סיפרו כי החשש מהמלחמה הכריע מספר מועמדים, אבל לאזטיץ' הבהיר: "לא מפחד" • וגם: הרכש המתוכנן

[object Object]

מכבי תל אביב תחל היום (שלישי) באופן רשמי את אימוניה תחת המאמן ז'רקו לאזטיץ'. הסרבי הגיע אמש יחד עם הצוות המקצועי שיקיף אותו ומבחינת הצהובים, המטרה הושגה והצוות המקצועי החדש יחל את העונה מהרגע הראשון. אלא שכעת, מתברר כי היה מדובר במשימה לא קלה.

"הרבה מאמנים סרבו להגיע לישראל" סיפרו מקורבים למועדון, "בן מנספורד פנה לסוכנים זרים שעובדים איתו כדי שיעזרו, אבל אז הלכו לשוק הסרבי, שם האופי הרבה יותר מתאים למנטליות הישראלית". מייקל ביל האנגלי הוא אחד השמות שסרבו להגיע לישראל, גם פפ קלוטט הספרדי התמהמה וחשש, עד שמכבי ת"א החליטה שהיא הולכת על לאזטיץ' בכל הכוח וההצעה הכספית הגבוהה שקיבל סללה את דרכו לקרית שלום.

ז'רקו לאזטיץ', צילום: קובי אליהו

אחד הנושאים שעלו בשיחות בין מכבי ת"א לז'רקו לאזטיץ' היא המלחמה בישראל. בסרביה טענו כי בשיחות הללו המאמן הבהיר כי הוא "לא מפחד מהמלחמה ומבין שהחיים מתנהלים כמעט כרגיל". רק הסלמה יוצאת דופן שתעצור את הספורט הישראלי כולו עשויה לשנות את התמונה, אך הדברים הללו אמורים לא רק לגבי לאזטיץ', אלא לגבי כל זר שנמצא בישראל.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

כעת, הסוגיה הגדולה הבאה היא סביב ערן זהבי. האחרון נחת בישראל מחופשה, אבל לא יגיע לאימון הפתיחה מאחר ואין לו חוזה. כרגע ישנו סוג של מתח בין הצדדים, שכן מכבי ת"א עדיין לא קיבלה אמירה ברורה מה התכניות של זהבי, בעוד מלך שערי הליגה בעונה שעברה ממתין להתפתחויות בעניינו. "כרגע הדברים באוויר, אבל זה לא יישאר כך" הסבירו בסביבתו של השחקן. מלבד זהבי, מכבי ת"א תנסה לצרף עוד ארבעה-חמישה שחקנים חדשים לפחות, בעמדות הבלם, מגן ימני, קשר אמצע, שחקן כנף וחלוץ. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו