בעיות בחזית: זו הסיבה שמכבי חיפה עצרה את המשא ומתן עם מתיאס נהואל

בשל החשש ממלחמה בצפון, הירוקים מחשבים מסלול מחדש והמנהל המקצועי גל אלברמן ייחכה להתבהרות המצב הביטחוני • עדיין לא ברור מתי יחזור עבדולאי סק לישראל

מתיאס נהואל. מכבי חיפה שמה את נושא הזרים על "הולד". צילום: מתוך X

מכבי חיפה עצרה את המשא ומתן על רכישתו של הקשר הספרדי מתיאס נהואל משלאסק ורוצלאב הפולנית. הסיבה: ניהול סיכונים בעקבות המלחמה.

עקרונית, חיפה מוכנה לשלם עבור השחקן סכום של 2 מיליון יורו, מספר שישבור את שיא ההעברות הקודם של פרנצדי פיירו, שעמד על 1.8 מיליון יורו. אלא שהתלקחות בגזרה הצפונית או מלחמה כוללת, עלולים להביא למצב בו סגנית האלופה תרכוש שחקן בסכום כסף גבוה מאוד, אבל אי אפשר יהיה להשאירו בארץ.

על כן, כפי שפורסם כאן, הירוקים ממתינים בשלב זה עם נושא הזרים ובהם גם נהואל. כמו כן, הזמן שעובר, נותן למנהל המקצועי גל אלברמן לעקוב אחר מועמדים נוספים לתפקיד, כאשר כרגע יש בסגל את דולב חזיזה, דיא סבע, עילאי חג'ג', ליאור רפאלוב וגדי קינדה, מה שמספק את הצוות המקצועי כדי להתחיל את הסיבוב הראשון באירופה. רק בשלב מאוחר יותר, בחיפה יבחנו שוב את האפשרויות שעומדות לרשותם בנוגע להחתמת זרים בחלק הקדמי.

עבדולאי סק. נציג מכבי חיפה ייצא לסנגל, צילום: לירון מולדובן

 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

בנושא אחר, הבלם עבדולאי סק נמצא בסנגל יחד עם משפחתו בעקבות הטרגדיה האישית שעבר. אחד מנציגי הנהלת חיפה עשוי לצאת אליו בטיסה בקרוב כדי לעקוב מקרוב אם השחקן זקוק למשהו מיוחד ולסייע בכל שניתן. בשבוע הקרוב סק יישאר בסנגל ורק לאחר מכן תיבדק האפשרות מתי יוכל לחזור לישראל, אם כי כבר עתה ברור שמדובר בתהליך מורכב ולא פשוט.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר