בית"ר ירושלים ומכבי חיפה הגיעו להסכמה: אלו השחקנים שיעברו תמורת גדי קינדה

הירושלמים משכו את התביעה שהגיעו נגד סגנית האלופה בגין הזכויות על הקשר • בתמורה, אורי דהן ישוב לצהוב-שחור וירין לוי יושאל יחד עם העברת 50% מכרטיסו: "היה חשוב לשמור על יחסים טובים"

סילבה קאני מוצג בבית"ר ירושלים / באדיבות המועדון

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, סגנו עוזי מור ובעלי בית"ר ירושלים, ברק אברמוב, נפגשו בנוגע לתביעת הצהובים נגד הירוקים בנוגע לגדי קינדה. בפגישה סוכם כי בית"ר תמשוך את התביעה ותקבל את הבלם אורי דהן ובנוסף בהשאלה את הקשר ירין לוי. האחרון יאריך חוזה אצל הירוקים ורק אז יקבל את השחרור, אם כי במקרה שלו, חצי מהזכויות בכרטיס השחקן יעברו לידיו של אברמוב.

בכך באה לסיומה הסאגה בין המועדונים, כאשר הודעה זהה ומפויסת יצאה באופן רשמי על ידי שני הצדדים. "השלושה נפגשו ברוח טובה, המאפיינת את היחסים בין המועדונים מתוך מטרה שכך יישאר גם בעתיד" נמסר על ידי שתי הקבוצות.

מדובר בסוג של פשרה מצד שני הצדדים. תחילה, בחיפה טענו כי לבית"ר אין כל זכות משפטית על קינדה בעוד בית"ר רצתה בהעברה מספר שחקנים, כשעלו שמות כמו סוף פודגוראנו ומאור לוי. בסופו של דבר, חיפה באה לקראת אברמוב בהעברת חלק מכרטיסו של הכישרון הצעיר, ירין לוי והעברת אורי דהן, שגם כך אינו נמצא בתכניות המקצועיות לעונה הבאה.

דור תורג'מן ואורי דהן במאבק, צילום: דני מרון
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

דהן נרכש על ידי חיפה בסכום של 600 אלף יורו ואם יימכר בעתיד, הירוקים יזכו להחזר השקעה. "שתי הקבוצות הבינו שבסוף הכל נסגר בתוך הכדורגל הישראלי" אמרו בבית"ר, "היה חשוב לשמור על יחסים טובים. השוק הישראלי קטן, בטח בתקופה הזאת בה קשה להביא זרים לארץ".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר