אחד דייג ובעל מועדון, השני איש עסקים: לאן נעלמו כוכבי העבר של הכדורגל הישראלי?

אביחי ידין, עומרי קנדה וקובי דג'אני היו שחקנים נחשבים וזכו ללא מעט רגעי תהילה על הדשא • אז מי נשאר בעסקי הכדורגל ומי נותר מאושר למרות שהוא עומד להתגרש בפעם השנייה? יצאנו לבדוק

ערן זהבי // צילום: משה בן שמחון

הם היו כוכבים, גם הרוויחו משכורות עתק והיו שחקנים נחשבים. חלקם זכו באליפויות דרמטיות ושיחקו לצד השחקנים הישראלים הגדולים בכל הזמנים. אז איפה עומרי קנדה, אביחי ידין וקובי דג'אני אתם שואלים? יצאנו לבדוק.

עומרי קנדה

עשה קריירה מפוארת ב-2010 עם הפועל תל אביב, שזכתה באחת האליפויות הדרמטיות בתולדות הכדורגל הישראלי והשלימה דאבל. קנדה היה שותף פעיל לעונה הזאת.

אלא שלאחר התארים שלו, לא הכל הלך חלק. בעיות הימורים פקדו גם את עומרי שהצליח לצאת מהן בגבורה. קנדה שהיה מחוזר גם מחוץ למגרש בתכניות ריאליטי השתתף ב"גולסטאר", שם חטף התקף לב מה שהוביל אותו להחלטה הקשה בחייו - לסיים את תפקידו על המגרש.

מאז חייו של קנדה תפסו תפנית חדה: הוא עבר שני צינטורים והחליט להוריד הילוך מכדורגל. לפני מספר שנים התחתן עם אשתו מילי והביא איתה את בתו ואהבתו הענקית איימי. הוא הספיק להתגרש, להתחתן שוב, להביא עוד ילדה קטנה בשם ליב, וכרגע הנמצא בהליך גירושים שוב. אבל אל תדאגו לקנדה, ציפור קטנה לחשה לנו שהוא שלם ומאושר.

עומרי קנדה. גם בליגת האלופות הוא היה, צילום: AFP

קובי דג'אני

עוד שם שפרש אי שם לפני כמה שנים. החזיק ברזומה מרשים שכלל קבוצות גדולות דאז ביניהן מכבי נתניה ובני יהודה. דג'אני שידע לנתב את הכנסותיו הפך מאז לאיש עסקים מצליח כשהכדורגל עדיין זורם בעורקו.

בימים אלו הוא מתעסק בנדל"ן ומסעדנות, ואף פתח בית קפה מצליח בתל אביב. הוא מלווה לא מעט אנשים באימונים אישיים ואת שני ילדיו במגרש - הבן שלו בן בנערים ב' ובנבחרת ישראל ונראה מבטיח. גם רוי הקטן בעקבותיו.

קובי דג'אני. שינה כיוון, צילום: אלן שיבר

אביחי ידין

אחד השחקנים המבטיחים של הפועל תל אביב דאז. שיחק בקבוצה בשתי קדנציות: החל מעונת 2008/09 עד לעונת 2011/12 והחל מאמצע עונת 2015/16 ועד לתום עונת 2017/18 ואף מונה לקפטן הקבוצה. הוא חלק חדר הלבשה עם השמות הגדולים ביותר - מערן זהבי ועד איתי שכטר.

אז איפה הוא היום? בשקט בשקט כמו שהוא יודע ידין פתח את מועדון הכדורגל מכבי הוד השרון עם אייל משומר ובקרוב יתחילו השניים את הפעילות בו. משומר וידין מתנדבים פעם בחודש מטעם מכבי הוד השרון בשלוותה מרכז בריאות הנפש ועושים להם אימונים בהתנדבות. ידין מוכר מאוד בחופי קיסריה והפך לדייג מקצועי של ממש, ובקיצור, הוא עדיין כוכב.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Avihay Yadin (@avihayyadin26)

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר