25 שנה אחרי: מה עושים היום שחקני נבחרת ישראל שהביסו את אוסטריה

מאמנים כושלים, איש עסקים אמיד ופרשנים בתקשורת • בדקנו מה קורה היום עם ה־11 שחתומים על ה־0:5 הבלתי נשכח

מזרחי וברקוביץ' חוגגים, היום לפני 25 שנה. צילום: .

6 ביוני 1999 נחשב לאחד התאריכים הגדולים של הכדורגל הישראלי בזכות ה-0:5 ההיסטורי של נבחרת ישראל על אוסטריה לעיני 43 אלף אוהדים באצטדיון רמת גן. בעיניי רבים ה-11 שנבחרו באותו משחק על ידי המאמן שלמה שרף היו חלק מהדור הטוב ביותר שגדל בישראל מאז ומעולם וזאת למרות שגם הם לא הביאו את ישראל לטורניר גדול.

בדקנו מה עושים היום 11 השחקנים שפתחו באותו משחק בלתי נשכח.

ניר דוידוביץ'. אחד השוערים הגדולים שלנו אי פעם משמש בשנים האחרונות כמאמן שוערים, ובעונה האחרונה היה שותף לירידה של הפועל תל אביב לליגה הלאומית.

אלון חזן. שחקן הכנף שחרך את קו ימין באותו ערב היסטורי שימש עד לפני מספר חודשים כמאמן נבחרת ישראל וגם הוא בדומה לאחרים לא הצליח להביא את הנבחרת לטורניר גדול. בעונה הקרובה הוא ישמש כמנהל המקצועי של מ.ס אשדוד. 

אלון חזן. נכשל עם הנבחרת הבוגרת, צילום: AP

אמיר שלח. הבלם בחר בשנים האחרונות להתרחק מעולם הכדורגל ושימש כמעצב פנים, אך בשבועות האחרונים חזר לכדורגל בענק כאשר מונה לעוזרו של רן בן שמעון בנבחרת ישראל.

אלון חרזי - בלם העבר שימש עד לאחרונה כעוזרו של אלון חזן בנבחרת ישראל אך עזב יחד איתו. לפני כן עבד כראש מערכת הסקאוטינג במכבי חיפה במשך כמה שנים. לאחרונה הוא עובד גם כפרשן בצ'רלטון.

אריק בנאדו. הבלם ניסה את מזלו באימון ועבד במכבי חיפה ובמקומות נוספים, אך לא התקדם יתר על המידה. תפקידו האחרון היה כעוזרו של רוני לוי בהפועל באר שבע. בשנה האחרונה שימש כפרשן של ליגת העל בערוצי צ'רלטון. במקביל הוא מנהל אקדמיית כדורגל לשחקנים צעירים, עוסק בנדל"ן והשקעות.

בנאדו. לא נראה בן 50, צילום: פרטי

נג'ואן גרייב. המגן שאף כבש באותו משחק אגדי בחר להתרחק מאימון בוגרים, ומשמש כיום כמנהל מקצועי במחלקת הנוער של מכבי ריינה.

טל בנין. קפטן הנבחרת ניסה את מזלו בתחום האימון אך כשל. לאחר מכן שימש תקופה מסוימת כפרשן בטלוויזיה, אבל בשנים האחרונות בחר לעבור לעסקים.

יוסי אבוקסיס. הפך למאמן בכיר וזכה בתארים רבים, אבל בשנה האחרונה חווה כישלון צורב כמאמן בית"ר ירושלים וגם פוטר בתוך מספר חודשים מהפועל תל אביב.

יוסי אבוקסיס. עבר עונה קשה על הקווים של בית"ר והפועל ת"א, צילום: אורן אהרוני

חיים רביבו. מיד לאחר הפרישה בחר כוכב העבר לעבור לקריירת העסקים ונחשב כיום לאיש עסקים אשיר ומוביל בישראל. במקביל הוא מפרשן משחקים בליגה הספרדית בערוץ ONE וכן משתתף בפודקאסט קבוע בו הוא חושף סיפורים מהעבר ומחווה את דעתו לגבי המתרחש בהווה. בנו רוי שמשחק במכבי תל אביב נחשב לאחד מכוכבי העתיד של הכדורגל הישראלי.

אייל ברקוביץ'. "הקוסם" עשה הכל כדי להפוך למאמן נבחרת ישראל, אך אחרי כמה ניסיונות הבין שזה כנראה לא יקרה. בשנים האחרונות הוא הפך לפרשן ופאנליסט אקטואליה בכיר, ובמקביל הוא מפרשן בתוכניות ספורט פופולריות ברדיו ובטלוויזיה.

ברקוביץ' עם אופירה. הפך לאיש תקשורת, צילום: רונן אקרמן
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

אלון מזרחי. ה"אווירון" מנסה לשלב בין פרשנות לבין קריירה כמאמן אישי העובד עם חלוצי העתיד של הכדורגל הישראלי.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר