פרסום ראשון: ספרא ומינצברג סיכמו עקרונית על העברת הפועל תל אביב

פריצת דרך לקראת מכירת המועדון לידיו של אדמונד ספרא: "אם לא יקרה משהו יוצא דופן, המעבר יתחיל ב-48 השעות הקרובות" • למינצברג יינתן זמן לשפר עמדות לקראת החתימה הסופית • נכון לרגע זה, הבעלים המיועד אינו מוכן לקבל את הסכם הפשרה שהציע מאיר תושב

צעדת אוהדי הפועל תל אביב לקראת הדרבי התל אביבי

אנשי אדמונד ספרא הגיעו להסכמה עקרונית על רכישת הפועל תל אביב מידיהן של קבוצת המשקיעים בראשותו של דיוויד מינצברג. הצדדים הגיעו להסכמות על המספרים, אבל עם זאת ניתן לדיוויד מינצברג זמן לחשוב על החוזה ולשפר עמדות לקראת החתימה הסופית.

"אם לא יקרה משהו יוצא דופן, הפועל תל אביב תתחיל במעבר לידיו של אדמונד ספרא ב-48 השעות הקרובות. כמובן שמינצברג יכול להפוך הכל, אבל בספק אם זו תהיה התמונה, כי כולם מבינים שהעונה של הפועל צריכה כבר להתחיל, אחרת היא לא תצליח להתמודד כמו שצריך על העלייה לליגה הראשונה בחזרה".

במקביל, כפי שפורסם אמש בלעדית ב"ישראל היום", מאיר תושב, הבעלים הקודם של הפועל תל אביב, מעוניין להגיע להסכמה עם דיוויד מינצברג על החובות הקיימים והחלוקה הכספית בין הצדדים, כאשר המטרה היא לאפשר לספרא להתחיל לעבוד בלי שום קשר להתנהלות בין תושב והמינצברגים.

עם זאת, לאחר שספרא הגיע להבנות עם המינצברגים דווקא ההסדר בין מינצברג לתושב לא מקובל עליו, והוא מאיים שאם הדברים לא ישתפרו ההסכם בינו לבין מינצברג לא יוכל להתקיים.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
אוהדי הפועל תל אביב. הבשורה לה חיכו, צילום: דני מרון
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר