בסימן היחסים החמים: טירוף לקראת משחקה של נבחרת ישראל בהונגריה

שלושה שבועות לפני משחק הידידות האחרון של המארחת לפני היורו, אזלו הכרטיסים למפגש מול ישראל • המשחק יעמוד בסימן התחזקות היחסים עם המדינה שהפכה לבית של הכדורגל הישראלי מאז פרוץ המלחמה

מתוך X / נשיא פיפ"א מתייחס להדחה האפשרית של ישראל

משחק ההכנה האחרון של נבחרת הונגריה לפני היציאה לאליפות אירופה 2024 ייערך בעוד שלושה שבועות - בשבת של ה-8.6 - שבוע בדיוק לפני שתחל את דרכה ביורו. המשחק ייערך בעיר השנייה בגודלה בהונגריה, דברצן, כאשר היריבה כידוע היא נבחרת ישראל. אמש הודיעו בהתאחדות ההונגרית שכל הכרטיסים למשחק נמכרו, כאשר להתאחדות הישראלית נשמרו 1800 כרטיסים מתוך 22 אלף הכרטיסים שהוצאו למכירה. אם ההתאחדות לא תשתמש בכרטיסים, הם יוחזרו להונגרים ובכל מקרה האצטדיון צפוי להיות מלא.

המשחק עצמו עומד בסימן היחסים בין הונגריה לבין ישראל, שהתחזקו בשנה החולפת הן במישור הפוליטי והן בזה הספורטיבי, כאשר נבחרת ישראל הפכה את הונגריה לביתה החילופי מאז מלחמת "חרבות ברזל". כפי שפורסם לראשונה ב"ישראל היום", ישראל תמשיך לארח בהונגריה גם במוקדמות ליגת האומות. המשחק הראשון שישראל תארח לקראת ההכנה למשחקי ליגת האומות ייערך כמובן בהונגריה שלושה ימים לאחר מכן, ב"דרבי" המארחות בהונגריה מול בלארוס, באצטדיון בו כבר נפגשו השתיים במוקדמות היורו.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
נבחרת ישראל חוגגת. הכרטיסים יחזרו למארחת?, צילום: AFP
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר