מכבי ת"א התקשתה אבל ניצחה את אליצור נתניה, הפועל ירושלים הביסה את חולון

הצהובים בדומה לשני המחזורים הראשונים לא היו בשיאם אבל גברו 72:76 על הקבוצה מהשרון שהחטיאה 15 פעמים מהקו • הקבוצה מהבירה חגגה באולמה מול היריבה המושבעת

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. צילום: אלן שיבר

שני משחקים נערכו הערב (שבת) במסגרת ליגת העל בכדורגל כאשר מכבי תל אביב פגשה את אליצור נתניה והפועל ירושלים אירחה את הפועל חולון.

אליצור נתניה - מכבי ת"א 76:72

מכבי ת״א עדיין ללא הפסד אבל גם במשחק השלישי שלה בליגה היא מתקשה, בדיוק כמו בשני המשחקים הראשונים מול נס ציונה וגלבוע/גליל היא הסתבכה אבל הצליחה לצאת מזה עם ניצחון. הפעם על נתניה 72:76.

ריצת 0:17 של מכבי בסיום המחצית הראשונה ותחילת השנייה הוביל אותה ליתרון 20 הפרש. נתניה הגיבה ב-0:17 משלה והייתה בתמונה עד הסיום. אחד הדברים שמנעו ממנה ניצחון היו 15 החטאות עונשין. 6 שניות לסיום המשחק הייתה תקלת שעונים שעצרה את המשחק לדקות ארוכות.

רוקאס יוקובאיטיס חזר מפציעה וערך בכורה מוצלחת עם 19 נקודות ו-4 אסיסטים. למרות ההרכב החסר עודד קטש נתן מנוחה לליוואי רנדולף. אילי דולינסקי הצעיר ערך בכורה בנתניה אחרי שחזר מפציעה ונתן הופעה טובה עם 15 נקודות.

מנקו מעל הגנת נתניה,
יוקובאיטיס. חזר והצטיין,

הפועל ירושלים - הפועל חולון 66:91

במשך שבועות ארוכים חיכו אוהדי הפועל ירושלים למשחק גדול, להתפוצצות של קבוצתם על המגרש לאחר פתיחת עונה מגומגמת. הערב קיבלו באי היכל הפיס ארנה את התצוגה לה חיכו כאשר הפועל ירושלים גברה ללא קושי על הפועל חולון בתוצאה 66:91 ושיפרה את מאזנה ל-3:1 בליגת ווינר סל.

אל ההתמודדות הגיעו האדומים והסגולים במומנטומים שונים לגמרי. חניכיו של יונתן אלון ספגו הפסד ביתי מאכזב באמצע השבוע לקלוז נפוקה הרומנית במסגרת היורוקאפ ואיבדו את כוכבם אוסטין ווילי שנפצע בידו ואילו שחקני של גיא גודס השיגו ניצחון ביתי חשוב מול איגוקאה במסגרת ליגת האלופות של פיב״א שנתן להם זריקת עידוד מוראלית והחזיר אותם למאבקי העלייה לשלב הבא, אולם על הפרקט הערב בארנה הייתה רק קבוצה אחת, לבושה באדום.

לאחר רבע ראשון צמוד ברחה המארחת לריצת 8:28 והכריעה למעשה את המשחק כבר בהפסקה כאשר במחצית השנייה כבר טיפס ההיתרון ועמד על 30 נקודות. בהיעדרו של וויילי בלט ג׳סטין סמית׳ שלא עשה הנחות לאקסית שמנגד ולצד ג׳ארד הארפר וקאדין קרינגטון שבלטו הובילו את האדומים לניצחון ביתי ומרשים. ביום רביעי תתארח הפועל ירושלים בסלובניה אצל צ׳דביטה לובליאנה במסגרת המחזור ה-6 של היורוקאפ.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
שחקני ירושלים מאושרים, הערב בארנה, צילום: דני מרון
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר