תמיר בלאט. צילום: מכבי ת"א, האתר הרשמי

תמיר בלאט בחוץ לכשלושה שבועות, מכבי תל אביב בדרך לצירוף גארד חדש

הרכז סובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי, מצוקת הגארדים של עודד קטש רק החריפה • ביוון דווח כי הצהובים במשא ומתן מתקדם עם בוגי אליס, ששיחק בסקרמנטו קינגס בקדם העונה ונחתך

[object Object]

הקו האחורי של מכבי תל אביב, שהיה קצר עוד מפתיחת העונה, רק ממשיך להתקצר. אחרי העזיבות של דריל מייקון וג'ורדן לויד והפציעה של רוקאס יוקובאיטיס, כעת גם תמיר בלאט הצטרף לרשימת הפצועים. הצהובים הודיעו כי הגארד שנפצע אתמול (ראשון) בניצחון על הפועל גלבוע גליל סובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי והצפי הוא שייעדר כשלושה שבועות.

המשמעות היא שהרכז הישראלי, שהחל נהדר את העונה, יחמיץ לכל הפחות את משחקי היורוליג נגד ז'לגיריס קובנה, פנרבחצ'ה וריאל מדריד. שיתופו מול וירטוס בולוניה, פנאתינייקוס ואולימפיאקוס מוטל גם כן בספק גדול.

כל המכות הללו השאירו את עודד קטש עם קו אחורי דליל, אותו חיזק בשבוע שעבר סייבן לי שבינתיים לא מגיע לישראל. ב"ספורטל" היווני דווח כי ללי צפוי להצטרף בקרוב חבר חדש לקו האחורי. מדובר בבוגי אליס, שנמצא לפי הדיווח במשא ומתן מתקדם עם הצהובים.

הגארד בן ה-23 שיחק בחמש השנים האחרונות במכללות, שנתיים בממפיס ושלוש שנים ב-USC. בקיץ האחרון הוא לא הצליח להיבחר בדראפט ושיחק בסקרמנטו בקדם העונה. עם זאת, לקראת פתיחת עונת ה-NBA הקינגס חתכו אותו והוא הפך לשחקן חופשי.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
בוגי אליס (בגופייה השחורה). בקרוב במכבי תל אביב?, צילום: AP
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו