ים מדר עדיין מועמד, כוכבים יעזבו? הצעדים הבאים של הפועל תל אביב

אנטוניו בלייקני שחתם היום בקבוצה, היה ברשימות האדומים עוד בעונה שעברה • במצב הזה ולאור הרצון להחזיר את האקס, שני שחקנים חשובים עשויים למצוא את עצמם בחוץ

אנטוניו בלייקני . צילום: מתוך X

לאחר שבועות ארוכים של מגעים הפועל תל אביב הודיעה היום (שני) על החתמתו של הגארד אנטוניו בלייקני, שינחת בישראל בימים הקרובים ויצטרף לקבוצה עד תום העונה.

שמו של בלייקני (28, 1.94 מ') היה ברשימות של האדומים עוד במהלך סיום העונה שעברה - אז חיפשו בקבוצה שחקן שיחזק את הקבוצה לאחר עזיבתם של ווייל קאמינגס ודז וולס, אך בשל חששו של השחקן מהמצב הביטחוני בישראל המגעים לא הבשילו.

אנטוניו בלייקני, צילום: מתוך X



לאורך הקיץ עקבו המועדון אחר במצבו אולם רק בשבועות האחרונים החלו המגעים לצבור תאוצה. בלייקני מיוצג על ידי סוכן ישראלי-אמריקני שמייצג גם את ברונו קאבוקלו, דבר שהפך את ההחלטה להגיע לישראל למרות התמשכות הלחימה לפשוטה יותר.

במועדון טוענים כי החתמתו של בלייקני אמורה להיות הפתרון לשחרורו של בריאן אנגולה בשבוע שעבר, אך לא מן הנמנע כי העומס שכבר קיים בעמדות הגארד אצל האדומים ורק יגבר כעת, עשוי לדחוק החוצה מן הקבוצה את ג׳ו רגנלד או מרכוס פוסטר, שניים שעתידים במועדון לוט בערפל בימים האחרונים.

ג'ו רגלנד. בדרך החוצה?, צילום: אודי ציטיאט

החתמתו של בלייקני לא צפויה להיות הרכש האחרון של האדומים ועופר ינאי. במקביל להחתמתו של הגארד במועדון ממשיכים לפעול גם בגזרתו של ים מדר.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

המכשול העיקרי שמפריד נכון לשלב זה בין הצדדים הוא נושא המיסוי אותו יצטרך מדר לשלם למס הכנסה אם יחליט לשוב לישראל. הנושא עשוי להיפטר אם יחליט ינאי לקחת על עצמו את עליות המיסוי, אך מכיוון שמדר לא השלים ארבע שנים מחוץ לישראל עלויות המיסוי שיצטרך לשלם אם יחזור לישראל יהיו גבוהות מאוד ועל כן כרגע קיימים פערים בין הצדדים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר