זוכרת את מקרה בולדווין: מכבי תל אביב מודאגת ממצבו של תמיר בלאט

הצהובים מקווים כי הפציעה של רכז הישראלי, שיעבור סדרת בדיקות ונמצא בספק למשחק היורוליג מול ז'לגיריס תתברר כמתיחה בלבד • עודד קטש: "אנחנו צריכים להיות יותר עמוקים. חסרים לנו לפחות שני שחקנים" • וגם: על מה המאמן העביר ביקורת?

תמיר בלאט. פציעה קלה בלבד?. צילום: דני מרון

מכבי תל אביב אמנם צלחה אתמול (ראשון) מותחן בהיכל הקונכיה וגברה במשחק רדיוס על הפועל גלבוע גליל 83:89 בתום דרמה, אולם הצהובים ספגו מכה מקצועית כאשר ממצבת הגארדים הדלילה בשל פציעות נגרע גם תמיר בלאט שנפצע במהלך הרבע ה-3, ירד לקבלת טיפול ולא שב לשחק.

על פי הערכה ראשונית הרכז הישראלי סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי ובימים הקרובים יעבור סדרת בדיקות על מנת לאבחן באופי מדויק את חומרת הפציעה וזמן ההחלמה. במועדון חוששים כי בלאט סובל מקרע בשריר, דבר שעשוי להוביל להיעדרות של מספר שבועות, ומקווים כי הפציעה תתברר כמתיחה בלבד.

נכון לעכשיו בלאט נמצא בספק למשחק היורוליג הקרוב ביום חמישי נגד ז׳לגיריס קובנה בליטא כאשר במועדון הזיכרון הטרי מחזרתו המוקדמת למגרשים של ווייד בולדווין מפציעה חוזרת בעונה שעברה עדיין טרי.

"אני מקווה מאוד שזו רק התכווצות, אבל לא רצינו לסכן אותו. אנחנו צריכים להיות יותר עמוקים. חסרים לנו לפחות שני שחקנים מעבר לפצועים כדי שנצליח להתמודד. כמו שאתם רואים, זה לא מספיק טוב. אנחנו צריכים להיות יותר טובים מזה", סיכם עודד קטש בהתייחסו למצב.

עודד קטש. דאגה במכבי תל אביב, צילום: דני מרון
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות



פציעתו של בלאט מצטרפת לפציעתו של חברו לקו האחורי רוקאס יוקוביאטיס, עזיבתו של ג׳ורדן לויד ופציעתו של וויינן גבריאל, שהותירו את הסגל הצהוב דליל. "היינו חסרים, שיחקנו בלי מספיק גארדים כמה דקות וגם אלו שהיו היו קצת עייפים. אנחנו צריכים להיות ארוכים יותר, מעבר לפצועים חסרים לנו לפחות שני שחקנים כי אנחנו צריכים להיות יותר טובים מזה. זה לא מספיק טוב", הוסיף המאמן.

ביום רביעי ימריאו הצהובים לליטא ויחברו גם לגבריאל ולסייבן לי בהכנות למשחק היורוליג. שחקן הרכש החדש לא שב עם הקבוצה לישראל ויתאמן איתה רק ערב המחזור ה-5 במפעל. "זה בטח לא אופטימלי. על גבול הבלתי אפשרי. במשחק הראשון מן הסתם זה היה טבעי והיינו קצת חד גוניים, אבל הוא צריך להיות עם הקבוצה ולהתאמן. באמת קשה לי לתת תשובה על זה כי לא נתקלתי בדבר כזה", התייחס קטש לסיטואציה המורכבת.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר