בלאט מול מונאקו. לא כולם מתלהבים מהדומינטטיות שלו במכבי. צילום: EPA

ביקורת באירופה על מכבי ת"א: "אי אפשר להצליח כשתמיר בלאט מנהל את ההצגה שלך"

הפרשן ריטיס ויסניאוסקאס הנמיך ציפיות מהצהובים בפודקאסט של מגזין "באסקטניוז": "מכבי יכולה להתחרות על מקום בפליי-אין"

[object Object]

לאחר עזיבתם של לורנזו בראון ו-וויד בולדווין, במכבי תל אביב הבינו כי יצטרכו למצוא פתרונות יצירתיים כדי למלא את מקומם של שני הזרים הנהדרים. מי שתפס כרגע את המקום שלהם הוא תמיר בלאט, שפתח את העונה בכושר מצוין כשהוא רושם ממוצעים של 12.8 נקודות ו-9 אסיסטים למשחק ביורוליג.

בינתיים יש מי שלא ממש מתלהב מכך. מי שהנמיך ציפיות ממכבי ומהגארד הישראלי שלה הוא הפרשן ריטיס ויסניאוסקאס שדיבר על הצהובים בפודקאסט של מגזין "באסקטניוז". "תמיר בלאט יכול להיות סקורר מוביל של קבוצה בינונית ביורוליג. אף קבוצה לא תהיה קבוצה מצליחה אם תמיר בלאט ינהל את ההצגה ויקבל 25 דקות לערב", אמר, "אני מצטער, אבל זו האמת. המספרים שלו מעידים יותר על החולשה של מכבי תל אביב מאשר על ההתקדמות של בלאט, כי ראינו אותו במדי אלבה ברלין וידענו שהוא מסוגל להגיע לממוצעים יפים".

עוד הוסיף ויסניאוסקאס: "אני לא רואה את מכבי תל אביב הופכת לקבוצה מנצחת העונה, גם לא אחרי ההחתמה של סייבן לי. אז כן, שחקן מקומי משחק ומככב, וזה טוב לתמיר בלאט ולאוהדי מכבי תל אביב. אבל התרגלנו לראות שחקנים ברמה של ווייד בולדווין ולורנזו בראון בקבוצה הזאת".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

לסיום אמר: "עוד שמכבי לא קבוצת פלייאוף מבחינתי, אבל היא יכולה להתחרות על מקום בפליי-אין, וזה יהיה הרבה בזכות בלאט. מכבי היא אנדרדוג שכיף לצפות בו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו