סייבן לי. מול פרטיזן בלגרד פחות הלך לו. צילום: ג'ורג'יה קוסטיץ'

מכבי תל אביב וסייבן לי נחתו לקרקע: "שילמנו מחיר כפול"

הצהובים מאוכזבים אחרי ההפסד לפרטיזן בלגרד ביורוליג והמשחק האנמי (5 נקודות בלבד) של הגארד • עודד קטש הסביר: "היו הרבה דקות שבחרתי לשחק בלעדיו, בגלל שהם עשו הגנת חילופים והוא סבל מזה" • פנרבחצ'ה תארח בליט

[object Object]

מכבי תל אביב חתמה אתמול (חמישי) את השבוע הכפול הראשון ביורוליג עם הפסד ביתי באולם הפיוניר שבבלגרד לפרטיזן בתוצאה 91:79 במסגרת המחזור הרביעי ביורוליג וירדה למאזן 2:2 במפעל.

המחצית הראשונה נצבעה בצהוב כאשר כמה עשרות אוהדים תל אביבים שעשו את דרכם מהלך החג לבלגרד ראו את קבוצתם עולה ליתרון נאה כבר בפתיחת המשחק אולם המומנטום במשחק השתנה ברבע האחרון והשילוב של העייפות והרוטציה הקצרה של הצהובים החלו להשפיע והסרבים תפסו פיקוד ובזכות רבע רביעי של 15:25 ו-33:49 לטובתם בסיכום המחצית ניצחו את המשחק.

מאמן הצהובים עודד קטש סיכם את המשחק: "נפלנו מהרגליים בחצי השני, ניסיתי להרחיב את הרוטציה בחצי הראשון. אולי לא הייתי צריך לעשות את זה, זה לא היה יפה איך שזה היה נראה. האחוזים מהשלוש הכריעו את המשחק. ניצחנו בריבאונד, אבל זה התקזז עם איבודי כדור. זה משחק בית שהרגיש כמו משחק חוץ, נמשיך הלאה".

כל העיניים במגרש הופנו לרכש החדש של הצהובים סייבן לי שכיכב בהופעת הבכורה שלו במדים הצהובים ונצץ עם 23 נקודות במשחקו הראשון בקריירה ביורוליג. אתמול מול שמירה אגרסיבית של שחקני פרטיזן התקשה הגארד לבוא לידי ביטוי והסתפק ב-5 נקודות בלבד.

"קורה שיש ימי קליעה לא טובים, זה חלק מעייפות מסוימת. אני חושב ששילמנו מחיר כפול עם סייבן לי. היו הרבה דקות שבחרתי לשחק בלעדיו, בגלל שהם עשו הגנת חילופים. הוא סבל מזה, הוא הצטרף רק לפני כמה ימים. יכול היה להיות לו יותר קל ואי אפשר להאשים אותו בזה. עם טיפה יותר ריכוז היינו יכולים להיות ביתרון גדול יותר. אנחנו סגל קצר, תנאים לא פשוטים ועדיין היינו שם״, הוסיף קטש.

עודד קטש, צילום: EPA



לאחר המשחק תשוב הקבוצה לארץ וכבר ביום ראשון תעלה שוב על הפרקט ותארח את הפועל גלבוע גליל למשחק רדיוס שייערך בבאר שבע. מי שלא יחזרו לקבוצה לארץ בשל המצב הביטחוני הם סייבן לי ו-ווניין גבריאל. האחרון עדיין פצוע אך שב לאחרונה לאימונים וצפוי לסגול לפעילות בזמן הקרוב. לי קיבל את אישור הקבוצה שלא לשוב לישראל עוד בטרם חתם כאשר במועדון מקווים כי בעתיד הקרוב ישוכנע להגיע ביחד עם יתר חבריו.

בנושא אחר, הנהלת היורוליג הודיעה כי משחק החוץ של מכבי תל אביב נגד פנרבחצ'ה, כחלק מהמחזור השישי, ישוחק בז'לגיריו ארנה שבקובנה, ליטא. המשחק יתקיים ב-29 באוקטובר. ההחלטה התקבלה בעקבות המלצות ממשלות ישראל וטורקיה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

כזכור, בעקבות המצב הביטחוני קבוצות ישראליות לא משחקות בטורקיה מאז פרוץ המלחמה והמשחקים בטורקיה מועברים ליעדים חלופים. היעד שנבחר לא מקרי וגם בעונה שעברה אירחה פנרבחצ’ה את הצהובים בליטא לאחר התערבותו של מאמן הטורקים שארונאס יאסיקביצ'יוס שביקש לארח במדינתו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו