פטריק בברלי עצבני: "הייתי צריך לעבור 11 בדיקות סמים אחרי הניצחון על ירושלים"

כוכבה של הפועל תל אביב לא אהב את ההתנהלות שגרמה לו לחזור הביתה רק אחרי חמש לפנות בוקר: "למחרת היה לנו עוד משחק, אבל העיקר שניצחנו גם אותו"

פטריק בברלי עצבני על בדיקות הסמים שעבר

פטריק בברלי ממשיך להגיד את כל מה שיושב לו על הלב בפודקאסט שלו, וגם היום (חמישי) הוא עשה זאת כסיפר בדיוק מה עבר עליו במהלך בדיקת הסמים שעבר בסיום הניצחון של הפועל תל אביב בתחילת השבוע על הפועל ירושלים בארנה.

"שיחקתי כדורסל נהדר, כקבוצה שיחקנו כדורסל נהדר והשלמנו ארבעה ניצחונות רצופים", הוא תיאר את מה שקדם לבדיקה שעל התנהלותה נשמעו ביקורות רבות. "ניצחנו, האווירה היתה טובה, ואז נלקחתי לעשות בדיקת סמים - והייתי צריך לעשות 11 בדיקות סמים".

עם סיגר בידו, בברלי המשיך להתלונן: "שמעתם אותי נכון, עשיתי 11 בדיקות סמים. הם אמרו שבעשר הבדיקות הראשונות נמצאו בגופי יותר מדי כמויות של מים. הייתי שם אחרי שצמתי ביום כיפור, ובכל מקרה יצאתי משם רק ב-4 לפנות בוקר והגעתי הביתה ב-5:14 לפנות בוקר".

"אולי לא שמעתם נכון", בברלי חזר ואמר, "אתם חייבים להבין, הייתי צריך להשתין לכוס 11 פעמים, 11 פעמים. כאמור חזרתי הביתה בסביבות 5:14 לפנות בוקר כשלמחרת היה לנו עוד משחק, אבל העיקר שניצחנו גם אותו".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר