אדומים לנצח: סיפורו של חנן יבלונקה ז"ל

כמדי שבוע אנחנו מנסים לקשר בין הספורט למציאות עם הפינה שלנו באולפן הכדורסל של "ישראל היום" שמנציחה את אוהדי הנציגות הישראליות ביורוקאפ • הפעם אירחנו את אורית יבלונקה, אחותו של חנן, שהיה אוהד ותיק ומסור של הפועל תל אביב

חנן יבלונקה ז"ל, אב לשני ילדים ותושב תל אביב, השתתף במסיבת הנובה ב-7 באוקטובר, ובתחילת ינואר הוכרז רשמית כחטוף אחרי 90 יום של אי ודאות. התיעוד האחרון שלו היה במצלמות האבטחה ברעים כשהוא צועד בחניית הרכבים. הכדורגלן לשעבר, ליאור אסולין ז"ל, חברו הטוב, היה איתו ברכב, ונרצח.

גופתו של יבלונקה אותרה בחודש מאי האחרון לאחר מבצע חילוץ בשכונת ג'יבאליה בעזה, יחד עם שתי גופות של חטופים נוספים - אוריון הרננדז ז"ל ומישל ניסנבאום ז"ל.

אוריון הרננדס ראדו, מישל ניסנבאום וחנן יבלונקה, שגופותיהם אותרו בחודש מאי האחרון, צילום: באדיבות המשפחה

יבלונקה אהד את הפועל תל אביב, ואחרי ההודעה העצובה, קבוצות הכדורגל והכדורסל ספדו: "כל כך קיווינו שלסיפור של חנן יהיה סוף אחר. משפחת יבלונקה היקרה, אנו מחבקים אתכם בשעתכם הקשה ומתפללים שלא תדעו עוד צער".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

כמדי שבוע אנחנו מנסים לקשר בין הספורט למציאות עם הפינה שלנו באולפן הכדורסל של "ישראל היום" שמנציחה את אוהדי הנציגות הישראליות ביורוקאפ. הפעם אירחנו את אורית יבלונקה, אחותו של חנן יבלונקה, שהיה כאמור אוהד ותיק ומסור של הפועל תל אביב. צפו בשיחה עם אחותו אורית בנגן שלמעלה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר