לי במדים החדשים. צילום: מכבי ת"א

רשמית: מכבי תל אביב החתימה את סייבן לי בחוזה לשנתיים

הגארד בן ה-25 מצטרף לצהובים ממניסה הטורקית ויעבה את הקו האחורי של עודד קטש לאחר ארבע עונות ב-NBA • ללי ילבש את הגופיה מספר 5 תהיה אופצית יציאה לאחר עונה אחת

[object Object]

מכבי תל אביב הודיעה היום (ראשון) כי החתימה את הרכז האמריקני סייבן לי על חוזה לשנתיים הקרובות. הגארד בן ה-25 מצטרף לצהובים ממניסה הטורקית ומעבה את הקו האחורי של עודד קטש לאחר ארבע עונות ב-NBA. לי ילבש את הגופיה מספר 5 במכבי.

לי (1.88 מטר) הוא גארד זריז ואתלטי שמסוגל להגיע לטבעת בקלילות וגם לסיים בעוצמה ובאתלטיות. בשתי הופעות הבכורה בזירה האירופאית במדי מניסה בליגת האלופות של פיב"א, לי הפגין את יכולותיו הנהדרות כסקורר מגוון עם הופעה של 36 נקודות נגד מורסיה והשוואת שיא הנקודות במפעל עם 43 נקודות נגד FMP בלגרד.

"אני נרגש להצטרף למועדון כזה היסטורי ונרגש לקראת העונה הזו", אמר סייבן לי לאתר הרשמי של מכבי. "אני מקווה שנוכל לנצח הרבה משחקים ולהביא גאווה לאוהדים. אני אסיר תודה על ההזדמנות, ורוצה להגיד תודה להנהלה, לצוות האימון ולכל מי שהייתה לו יד בכך שאני זוכה ללבוש את מדי מכבי. יאללה מכבי, אני לא יכול לחכות להתחיל לעבוד".

"אנחנו מאד שמחים שסייבן מצטרף אלינו", סיפר מאמן מכבי עודד קטש, "הוא שחקן מגוון מאוד, עם המון כלים התקפיים שיעזרו לנו. בנוסף לגיוון ההתקפי, לסייבן יש יכולות אתלטיות גבוהות שעוזרות לו בשני צידי המגרש".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו