עודד קטש בן 50: כמה הרוויח במהלך הקריירה?

המסלול של מאמן מכבי תל אביב מראה על התקדמות מקצועית וכלכלית מתמדת • אז כמה הוא משתכר כיום בצהוב ומה הראה תלוש השכר שלו בקבוצותיו הקודמות?

עודד קטש . צילום: מאור אלקסלסי

עודד קטש, אחד הכדורסלנים הישראליים הגדולים אי פעם, הפך גם לאחד המאמנים המובילים בענף. בשנתיים האחרונות מעמדו מבחינה זאת השתפר משמעותית עם מינויו למאמן מכבי תל אביב.

למרות הצלחותיו, שכרו של קטש במכבי תל אביב נחשב לדי נמוך ביורוליג. עם זאת, הוא שדרג את שכרו במועדון הצהוב מ-350 אלף דולר לעונה לכחצי מיליון דולרים לעונה בחוזה החדש. זהו שיפור משמעותי מהקדנציה הראשונה שלו כמאמן מכבי בעונת 2007/8, אז עמד שכרו על כ-170 אלף דולר.

מסלול הקריירה של עודד קטש כמאמן מראה עלייה הדרגתית בשכר. בהפועל גליל עליון על פי ההערכות הוא הרוויח כ-80 אלף דולר לעונה. כאשר אימן את נבחרת ישראל הוא הרוויח כ-40 אלף שקלים בחודש. בהפועל ירושלים שכרו עמד על כ-200 אלף דולר לעונה ובקדנציה בפנאתינייקוס היה חתום על חוזה של 200 אלף דולר לעונה.

עודד קטש. מתקדם מקצועית וכלכלית, צילום: אודי ציטיאט

כשחקן, קטש השתכר סכומים גבוהים בהרבה. במכבי תל אביב לפי ההערכות כשחקן הרוויח כ-560 אלף דולר לעונה. כאשר עבר לפנאתינייקוס שכרו קפץ לכ-1.4 מיליון דולר בעונה. קריירת המשחק שלו כזכור הסתיימה בעקבות פציעה כששיחק בקבוצה היוונית. בעקבות זאת הוא תבע מחברת הביטוח הכשרת היישוב כ-7.14 מיליון שקל על אובדן כושר המשחק.

נדמה שאם ימשיך במסלול ההצלחות, המאמן המוערך ישדרג את שכרו בשנים הבאות ובחוזים הבאים עליהם יחתום.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
קריירת המשחק נגדעה מוקדם. עודד קטש במדי פנאתינייקוס, צילום: Action Images
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר