להפועל ירושלים יש את השחקן שיכול לשדרג אותה, הוא רק צריך להגיע לעונה

התוצאות אמנם חיוביות, אך היכולת בהיעדרו של קאדין קרינגטון, היכולת בינונית • כשיפתור את ענייניו האישיים, הוא יוכל להוכיח שהוא השחקן הכי חשוב בקבוצה • בינתיים, התואר "בעל הבית" עובר מיד אחת לאחרת • צפו בתקציר הניצחון על המבורג

תקציר המשחק בין הפועל ירושלים להמבורג

"יש לנו עוד הרבה עבודה לעשות", אמר המאמן יונתן אלון אחרי הניצחון על המבורג, וצדק. אף אחד בהפועל ירושלים לא יחשוב לרגע שכמה דקות טובות בסיום המשחק מעידות על ערב מרשים.

המשחקים של הפועל תל אביב, הפועל ירושלים ואולם של בן שרף ביורוקאפ משודרים באופן בלעדי ב"ישראל היום". צפו בתקציר המשחק בנגן שלמעלה.

מבין שלוש הגדולות הפועל ירושלים ביצעה הכי מעט שינויים בקיץ, ובכל זאת נראה שהיא צריכה ללמוד לשחק ביחד מחדש. ההמשכיות לא גורמת לתחילת העונה שלה להיראות קלה יותר. במידה מסוימת, היא עדיין בהכנה לעונה, עדיין לא גיבשה זהות.

יונתן אלון. יודע שיש מה לתקן, צילום: עודד קרני

היא עשתה הכי מעט שינויים, אבל מסתדר שהשינויים שכן נעשו דורשים היערכות מחדש. זה בולט בקו האחורי, שם נכנס ג'ארד הארפר לטריטוריה של ספידי סמית', והם לומדים לשחק ביחד. מול לייטקאבליס זה אפילו עבד לא רע, אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה שהקבוצה הזו עובדת מהידיים של סמית' לאלה של הארפר.

הרכש מוולנסיה השתלט על הקו האחורי והפך גם לקלע המוביל בקבוצה. יכולת סחיטת העבירות שלו מדהימה ובארבעת המשחקים האחרונים – השלושה ביורוקאפ והראשון בליגה מול עירוני נס ציונה – הוא הלך לקו לא פחות מ-49 פעמים. זה הולך להיות כלי נשק משמעותי של הקבוצה. לעומתו, ספידי זז מעט הצידה ומפנה לו את הבמה.

אם נתעלם מההפסד בגביע ווינר, ירושלים עומדת יפה במשחקי פתיחת העונה. שני ניצחונות דו ספרתיים ביורוקאפ, ניצחון בפתיחת בליגה והפסד שהיה צפוי מול ולנסיה. מבחינת התוצאות המצב בסדר גמור, מבחינת היכולת – בינוני. למרות 89 ו-94 נקודות בשני המשחקים האחרונים באירופה, משהו במשחק ההתקפה לא מספיק זורם. ירושלים משתחררת רק בסופי משחקים, שכן בשני המקרים הללו היא התעוררה דווקא ברבע האחרון עם 34 ו-30 נקודות בהתאמה.

ג'ארד הארפר. משתלט על הקו האחורי, צילום: הפועל ירושלים

מי שיכול לפתור לירושלים הרבה בעיות התקפיות הוא קאדין קרינגטון. הגארד נעדר בשלושה מתוך ארבעת המשחקים האחרונים מכיוון ששהה בארצות הברית עקב סיבות אישיות. בהיעדרו, בולט עוד יותר בצורך בו. הוא כרגע השחקן החשוב בקבוצה. קרינגטון הוא זה שיכול לתת לירושלים את האופציה לשחק בהרכבי גארדים. הוא עוד שחקן יוצר, שחקן עם קליעה לשלוש שבעונתו השלישית בקבוצה כבר נחשב למנוסה ומכיר את המערכת.

מצד שני, רגע ההכרעה לגבי ג'רמי מורגן כנראה מתקרב. לא בשביל שמונה נקודות בשלושה משחקי יורוקאפ הוא הוחתם. יגיע הזמן, והוא לא רחוק, בו ירושלים תצטרך להחליט אם יש לה את הלוקסוס לקבל משחקן זר כל כך מעט. ביום ראשון בארנה – "דרבי יורוקאפ" בליגה בין הפועל ירושלים להפועל תל אביב. הקבוצות שמשחקות ביורוקאפ בלי האוהדים שלהן ירגישו פעם ראשונה נוכחות אמיתית של הקהל, במה שהולך להיות המשחק הגדול הראשון העונה. רגע שיא ראשון, בו נלמד רבות על שתי הקבוצות שעדיין לומדות את עצמן.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
קאדין קרינגטון. בולט בהיעדרו, צילום: עודד קרני
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר